Tälle mummolle tuli huomenna torireissu. Ihanaa Leijonat Ihanaa!!!! Mites teillä juhlitaan?

Huomenna torille juhlimaan. Tervetuloa mukaan!!!

Avainsanat: suomi mm-mestari 2011

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 00:42

Helsingin Kauppatori (tai ainakin pysäköintialue) oli jostain syystä varattuna johonkin tarkoitukseen huomisaamusta klo 09 alkaen ?
Kävin iltapäivällä siellä kahvilla ja pysäköintimerkit oli pussitettuna ym. ???

Huomenna aamulla poliisi varmaan puhalluttaa autoilijoita ja voi löytyä aika monta rajoilla olevaa kuljettajaa.

Lisätty: 16.05.2011 - 01:30

Katsokaa Helsingin juhlintaa: www.iltasanomat.fi/mmkiekko/...83465.html
Paljon puhuva otsikko Ruotsin Expressenissä "Per..le": www.expressen.se/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 00:01

Kiitos Maarit77, tultaisi, mutta liian pitkä matka. Mummo juhlii kun on hyvä mieli.
Ostaa toffee tuutin ja maistelee sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 05:32

Ei meillä juhlita ainakaan viinan kanssa, kun pitää töitä tehdä. Tosin mulla on vapaata, mutta huomenna Kysille reumapolille tutkimuksiin. Jos ois Hesaan lyhyempi matka niin torille voisi tullakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 07:06

Ei juhlita mitenkään, kotona pysytään ja normaali elo jatkukoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 07:29

Taidan käydä saunassa ja juoda ohrapirtelön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 07:35

Torille ei ennätä ja matkakin liian pitkä, mutta hengessä mukana.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:30

Normaalia eloa, tuo ei minulle tehnyt kesää ei talvea...
Mieheni Hiphurrasi eilen mutta tänään tuokin palannut jo ruotuun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:55

Hyvä Leijonat nyt näytitte sen ammattiosaamisen.Leijona on aina kunkku ,niin metsässä ja jäällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 16.05.2011 - 10:42

Juhli Maarit minunkin puolestani. Ajatuksissani olen jo Mantalla uimassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 12:33

Hesan juhlat jää nyt kyllä väliin, mutta hengessä mukana ollaan! Katsellaan telkkarista juhlintaa ja saatetaan korkata kuohuva : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 13:16

Ohrainen pirtelö täytyy tänään ehdottomasti kumota lohdukkeeksi siitä, että emme pääse Hesaan Suomen leijonien loistokasta mm-voittoa juhlistamaan. Jollei huomenna olisi työvuoroja sekä ukolla, että minulla itsellänikin avaisimme ohrapirtelöiden sijasta aivan taatusti joko pullon kuohuvaa, tai ainakin jotain täyteläistä viiniä. Niin upeeta on olla taas Suomalainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 13:27

JUU,kaikki mummot torille tai ainakin ihan pihalle!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 18:17

Juhlimatta jätän vaikka hienosta jutusta kyse onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 14:43

Eitule toreille eikä turuille lähtöä. Hienoa on kieltämättä se mestaruus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 20:20

Matka on sinne niin pitkä, joten ei tullut lähdettyä. Jos oisi hieman lähempänä ollut, niin mikä ettei, olisin tullut ilman muuta.