Maanjäristys Papua-Uudessa-Guineassa?

tsunamihälytys annettu. Siinä mailavilleille mietittävää.

yle.fi/uutiset/ulkomaat/2011...93945.html

Lisätty: 16.05.2011 - 17:00

Ei ole kovin pahoja ollut;
earthquake.usgs.gov/earthqua...day-M5.xml
Keski Atlatilla ollut myös 6,0 Rihteriä?

Avainsanat: tsunamivaroitus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 05:35

Järisee ja tärisee vähän joka puolella, mutta milloin räjähtää oikein kunnolla? Yellowstonen luonnonpuiston allahan on oikea aikapommi..tiedättehän?

Kysyjän kommentti

Siunattu hulluus elokuvassakin isäntä pääsi heittämään emännälle takaisin tuotuaan lehmän hänen sänkyysä; tiedän, tiedän.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2011 - 22:44

Minä laitan kädet kyynärpäitä myöden ristiin ettei kenellekään pahasti käy. olen itse pakana, mutta voin rukoilla muiden puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 00:07

Noita maanjäristyksiä on nyt jokapuolella, ei hyvältä näytä.
Minäkin olen pakanakansaa kuuluva, mutta uskon Vapahtajani tekemään työhön
Golgatalla. Maarit esirukous on kantava ja hieno voima.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 07:04

Viime aikoina on yhä enemmän ja enemmän ollut luonnonmullistuksia, toivottavasti eivät tästä enää pahemmaksi muutu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 07:28

Kuitenkin on niin, että merta ei saa pelätä. Sen kanssa pitää olla varovainen. Onni onnettomuudessa tällä kertaa.
Kukahan ensimmäiseksi ehtii väittämään, että tämäkin oli Japanin ydinvoimalaonnettomuudesta johtuva järistys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:45

Maapallo suuttunut meille ihmisille ihan selvästi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:57

Nytköhän tänävuonna tulee loppu. Siis järistyksille.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 16.05.2011 - 10:44

Järisee ja järisee, aina on järissyt ja aina tulee järisemään. Tarviiko ihmisten lisääntyä niin tolkuttomasti etteivät mahdu enää asumaan turvallisemmilla seuduilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 04:52

Miksi noita on jokapuolella, hirveää. Jyrinät voisi jo loppua.