15 vuotiaalle kesätöitä Helsingistä???

Elikkä etsit kesäduunia ja en löydä sitä, olen kysynyt melkein kaikista kaupoista ja kaikki vastaa että he vaativat 18 vuoden ikärajan. Voiko joku auttaa löytämään kesätöitä??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.05.2011 - 18:10

www.kesatyopaikat.fi/

miten olisi johonkin mansikkamaalle...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2011 - 18:33

oletkos kysellyt kaupungin puisto-osastolta tai seurakuntayhtymän hautausmaiden kunnossapidolta, käsittääkseni molemmat palkkaavat koululaisia täys- ja osapäivähommiin kesän ajaksi ...

niin sitten vielä yksi hyödyllinen mäkkärinkin homma

rajavartija.blogspot.com/201...taava.html

_

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 18:39

Kysele uutterasti vaan ei saa lannistua. Mitä ikinä vaan tulee mieleen.Tietysti mihin pystyt helposti kulkemaan ,vaikka polkuripyörällä.Kesällä taittuu 10km suuntaan helposti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 20:18

Kesällä tarvitaan lastenhoitoapua kun on loma-ajat koulusta ja vanhemmat töissä. Tytöt usein hakevat mutta pojillekin varmasti sopii, vakka jonkin 1. luokkalaisen pojan pelikaveriksi. Laita lähikauppojen ilmoitus taululle rohkeasti ilmoitukseis ! Ja vaikka vanhuksille kauppa avuksi tsm.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 20:57

Erään tuttavani poika sai kesätöitä hautausmaalta, kukkien kastelua muutaman viikon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 00:12

Uskoa ennen kaikkea itseensä ja kyselemään ovelta ovelle, toivon, että saat työpaikan.
Ota vastaan työtä mitä tarjotaan, olipa se vaikka siivousta. Kaikki työ on arvokasta tässsä
yhteispelissä. Älä menetä toivoasi, vaan ovi ovelta ja reippaana esitätä asiasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 16.05.2011 - 10:49

Itselläni on -96 poika jolla oli sama ongelma. Siivoushommia löytyi vaikkei ne niitä maailman parhaita töitä olekkaan. Kysyppä siis jostain alan firmasta, luulisi onnistavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 18:47

Kaupungilta kannattaa kysellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 14:39

Laita lehteen ilmoitus, jossa kerrot itsestäsi lyhyesti ja siitä mitä haluat, ehkä joku kaipaa juuri sinun apuasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 20:17

Lapsenvahteja tarvitaan aina.