Sunnuntain lounaanne?

Avainsanat: mitä ruuaksi tänään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.05.2011 - 14:17

Meillä syödään tänään broilerin ohutfilettä, riisiä, fetasalaattia ja pannukakku on jo uunissa, lastenlasten pyynnöstä on tämänpäiväinen menu. ( Meillä on sisäpiirin nimet erilaisille ruuille ) eli tänään on krokotiilin riekaleita, muurahaisen munia, kaninruokaa ja kaikkea valkoista lientä mitä jääkaapissa oli niin uuniin heitetty.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Hauskoja nimiä teidän ruuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2011 - 11:45

Salaattia, jauhelihamureketta ja lohkoperunoita on tämän päivän listalla ja kahvi jäätelön kera jälkkäriksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 12:19

Tulin juuri risteilyltä ja tässä mietimme lähteäkö kiinalaiseen vai ottaako pakastimesta itsetehtyä mureketta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2011 - 13:39

Valkosipuliperunoita ja porsaan filettä, kera vihannesten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 13:55

Broilerin rintaleikettä ja ranskiksia, jälkiruoka jäätelöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 14:27

Vanhoja muistoja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 14:55

Kolme viikkoa aikaa syödä pakastin tyhjäksi.
Ei taida kelvata kuin minulle? Tänään kaivelen kuitenkin jääkaapin perukoita, mitä yllätyksiä sieltä löytyy. Huomiseksi voisi ottaa lanttulaatikon sulamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 16:21

Grillataan pihvejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 18:04

Lastenlapsia kylässä joten pyyntö oli jauhelihakastiketta ja makaroonia pyyntö täytettiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 18:28

Perunamuusia,jauhelihakastiketta ,porkkana-ananas salaattia,kurkkua ja vispattua leipäpuuroa.Juomana mehua ja maitoo.Sillä menty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 19:39

Merestä kalat. Ruisjauhossa leivitetyt ja paistetut kuhafileet. Muusia ja lisukkeita. Oli muuten tavattoman hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 20:23

Lämminsavulohta, varhaisperunoita salatin kera.. nam.
Mutta kylläpä oli napsulaisilla herkkuruokia tänään pöydässä!

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 16.05.2011 - 10:55

Grillissä valmistettuja pintamaustettuja broilerin rintafileitä, maissia ja kesäkurpitsaa. Lisäksi riisiä ja valkoista kastiketta kurkku-tomaatti-salaattipedillä. Maistuis varmaan sullekkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 18:20

Amarillon tarjoamilla eväillä mentiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 14:33

Isännän lempparia, broilerinkoipia sekä perunaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 20:08

Sunnuntaisin lohkoperunoita ja hyvä pihvi.