Mitä tapahtunut,lehti kouhkaa omien pettäneen Soinin?Pihinä en osta IL/IS-lehtiä...

Lisätty: 14.05.2011 - 21:43

www.iltalehti.fi/uutiset/201...5_uu.shtml
tässä iltalehden nettiversio,mutta ei sanaakaan "omien pettämisestä" tai oliko se Soinin pettäminen omille joukoille...ota noista sitten selvää,jos kiinnostaa.

Avainsanat: soinin naama lööpissä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.05.2011 - 18:47

en viitsinyt minäkään ostaa lehteä vaikka lööpin näinkin ....

olen jotensakin varma ettei ison kuvan ja repäisevä otsikon perässä kuitenkaan ole riviäkään kunnon juttua, ei edes asian tynkää ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.05.2011 - 18:53

Minä en myöskään iltapäivälehtiä osta, joskus netistä luen niitä aikani kuluksi jos on joku lööppi mieleen jäänyt, katso sinäkin jos kyseinen artikkeli löytyisi netistä. Iltasanomat tai Iltalehti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 20:53

Mitkä omat pettäneet kyllä on otsikko.Sillä lehti myy.En oata lehtiä juurikaan ei niissä ole kuin tekaistuja valheita tai otsikoita joilla myydään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 20:58

En osta iltapäivälehtiä, nyt on taasen varmaan tehty tikusta asiaa, ei liene parempaa jutunjuurta löytynyt....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 21:20

Eipä tule ostettua, mutta netistä kyllä uutisa noista lehdistä seuraan..
Useat jutut kyllä on kärpäsestä tehty härkänen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 22:50

jotenkin pienel varauksel noit iltapäivälehtien lööppei lueskelen , jot en nyt sit tiedä minäkään tuost mitään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 13:49

Eipä ole tullut ostettua, kun tässäkin oli joku juttu, jonka tähden lehden ostin.
Lööppi oli hyvin kiinnostava, mutta itse asiaa siinä ei ollutkaan sitten yhtikäs mitään.
Näinhän se kauppa käy ja voitolla eletään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 16:16

En osta iltapäivälehtiä ollenkaan. Netistä löydän ne lehdet, joita luen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 19:20

Lööppitasolle jäi minullakin, kuten yleensäkin keltaisen lehdistön lukemiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:30

Kuka petti kenet ja miten, ei juuri kiinnosta. Soini ja porukkansa on lähinnä häpeäksi maalle ja yrittävät kaikin keinoin hankaloittaa asioiden hoitoa. Niinhän ne edesvastuuttomat aina tekevät.
Soini ei toki ole se suurin syntipukki vaan se perässä hiihtävä kirjava lauma... tarkemmin en viitsi määritellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 14:25

Ei savua ilman tulta, mutta kyllä iltapäivälehtiemme otsikot ovat yleensä hieman yliampuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 20:03

En lukenut juttua, mutta en usko kaikkiin toimittajien kirjoituksiin. Ehkä jotain perää, mutta ei varmaan kaikki.