onko valmismatka reissuja kun haluaisin espanjassa vuokrata hevosen viikoksi vai miten tulisi toimia?

Avainsanat: ratsastus espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.05.2011 - 15:01

Löytyisikö mitään haluamaasi täältä ?
www.google.fi/search?hl=fi&a...1607l1.2.5

Kuten tuo "Horse Riding Holiday in Spain" www.fantasiaadventureholidays.com/
tai www.andalucia.com/rural/hors...riding.htm
tai www.horseridingspain.com/

Hevosfaneille "Feria del Caballo - Horse Fair"
www.spain.info/en/vive/fiest...ballo.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.05.2011 - 13:04

informe.com/rent/rent_horse_..._in_spain/
Vaikeaa saattaa olla,miksi et ota osaa jollekin hevosretkelle tai -leirille tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 17:43

Penskana Torremoliinoksessa menin vaan norkoilemaan tallin kulmille ja katselin hevosia.Sieltä sitten kysyivät, että haluanko ratsastaa ja niin se lähti.Kahden viikon aikana ratsastin muutamaa kilttiä heppaa ja vanhemmat maksoivat muutaman pesetan koko hommasta.Ei ollut kallista ja vapaasti sain mennä ja tulla.Toki varmaan riippuu tallistakin....Mutta onhan siellä niitä :)
Mene esim rannikolle, etsi lähin talli ja vuokraa hepo.Ei kai se sen kummempaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 20:52

www.sunhorse.fi/

olisikos tästä apua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 19:14

Täältäkin jotain löytyy.

www.uniquetour.info/2010/09/...njaan.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 09:02

Tuskin ihan omaan käyttöön ja omilla ehdoillasi saat hevosta. Voi mennä johonkin ratsastustalliin kysymään jos päivittäin saa ratsastaa, se varmaan järjestyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 13:37

Paikallinen hevostalli jolla on ratsastustoimintaa, saattaisi antaa ratsastaa. Epäilen kyllä että ihan omaan käyttöön antavat. Ratsastajalla pitää olla tosi hyvät vakuutukset, jos jotain sattuisi tallin ulkopuolella.