Onko kissallasi tai koirallasi ruokaaine allergia?

Meidän kissalla nyt epäillään sellaista ja nyt kissa saakin allergia ruokaa,ei oikein miellellään syö sitä.Miten sinun eläimelläsi on ruokailu sujunut uusilla eväillä?meidän kissalla alkoi iho oireilemaan.

Avainsanat: erikois ruokavalio kissalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.05.2011 - 10:41

Fiinalla ei onneksi ruoka-allergioita, mutta aika kranttu on ruoan suhteen. ostan joko eläinkaupasta tai eläinlääkäriltä vanhemman koiran muonaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.05.2011 - 17:45

Meillä lähes joka otus on ollut herkkä kalalle.Meni vatsat sekaisin...Muutoin syötiin mitä vaan -pääasiassa laadukasta kuivamuonaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 17:56

Kaikenruokaisia ovat, syövät pölypalloista, paidannappeihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 20:51

Täytyy sanoa että ei allergioita mutta makunystyrät nirsoimmasta päästä ovat kissani kuin koiranikin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 21:01

En ole huomannut mitään. Syövät raakana muikkuja vaikka nekin pirtäisi kiehauttaa.Raakakala kulutta b vitamiinit. Syövät mielellään kaikkia pirkka ruokia ja äärettömän vähän koitan antaa naksuja.
Valion vahva kerma lämmitettynä kelpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2011 - 13:55

Ei taida olla, mutta ronkelitauti on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 14:31

Ei allergioita, mutta samaa vikaa kuin näyttää olevan muidenkin lemmikeillä eli välillä kovasti valikoidaan syömisiä ja kytätään kaapin ovella, josko sieltä tulisi paremmat eväät kuppiin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 15:41

Kissoillani ei ole ruoka-aine allergioita, mutta koiralleni syötän peura-peruna nappuloita, sillä ne ovat sopivia koirani rodulle. Eivät aiheuta punasuutta tassuihin ja kutina on hävinnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 13:26

Eräällä jo edesmenneellä lemmikilläni oli vehnäallergia.