Katsoitteko huikeaa Venäjä-Suomi ottelua?HYVÄ SUOMI.

Avainsanat: granlund

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.05.2011 - 00:17

kylläpä katsoin ja olipas jännä matsi. hyvä Suomi.
sunnuntaina taas jännätään.

Kysyjän kommentti

Katsoimme huikeaa loppuottelua Kristiina Katariinalla.HYVÄ SUOMI!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.05.2011 - 02:32

Työssä, mutta miten siinä kävi? Siihen asti näin, kun Suomi johti 1-0...no näen kohta textitvstä..kunhan saan viimeisen yökyöpelin kumottua sänkyyn. On kuutamo ja tiettyjä vanhuksia se valvottaa.

Lisätty: 14.05.2011 - 02:35

Ps. Huraa..siis Suomi on voittanut sen ottelun. Jippii!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 03:16

En katsonut! Eikö "punakone" ole enää voimissaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 06:40

Lupasin aiemmin istahtaa TV:n ääreen kisoja seuraamaan, jos Suomi on loppuottelussa, toivottavasti nyt käy yhtä hyvin, kuin 1995.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 07:37

Kyllä oli jännittävä peli ja sunnuntaina Ruotisa vastaa vielä jännempää tulossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 09:18

Viimeksi olen katsonut lätkää vuonna 1995, kun Suomi voitti. Lätkä ei mua vaan kiinnosta, joten en katso nykyään ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 11:02

Punakoneko...hyytyi ja panikoi!Loistava matsi!!!!!JATKUU....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 17:47

Valkosini-jytkäytää huomenna. Keltasini hyytyy ja panikoi!Loistava Matsi!!!!!! JATKUUUUUUUUU..............

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 18:28

vaikka jo taisin väittää kyllöstyneeni tältä lukukaudelta lätkään, niin tulipa eilen kolmas erä katsottua ja taitaa olla ihan pakko jatkaa huomenna ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 21:05

Eipä katsottu, minä en katso ja mies työpaikkansa saunaillassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 13:24

Kiekkoilut ovat jo ohi tähän vastatessani. En katsonut, enkä muitakaan Suomen pelejä sitä ennen.