Kaupan myyjänä voi menettää päänsä. Mistä on kysymys, mitä tapahtui?

Avainsanat: ammatti vaara ulkomaat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.05.2011 - 23:35

Mies sanoi poliisille, että hän oli Jumalan lähettämä profeetta.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Niin, uskonto voi sekoittaa pään...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.05.2011 - 00:22

Oli kieltämättä järkyttävä uutinen. Kaikkea sitä voikin kohdalle sattua. Itse kävin joskus 2004 samaisessa paikassa ja tuossa liikekeskuksessakin. Varmaan Espanjan syvä lama vaikuttaa, että porukka alkaa jo sekoamaan. Tai sitten vain yksi sekopää sattui nyt juuri olemaan Playa de las Americasissa! Uskon että otti uhrinsa sattumanvaraisesti.

Lisätty: 14.05.2011 - 11:06

tässä linkki:
www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...31799.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 07:59

luin uutisen eilen ja tietysti kauhistuin,ei voi mitään,ei ikinä tiedä missä ihminen kohtaa tiensä pään ja vielä noin kamallalla tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 09:13

En ole lukenut uutista, mutta kamala tapaus, jos on totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 16:32

järkyttävää .. en muuta sano .. kyl noit hullui vaan on vapaalla näköjään joka puol maailmaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 21:09

Kamala järkyttävä veri teko. Ihminen täysin sekasin ja sairas kun tekee tuollaista. Joku jurppi ja piti kostaa.Näitä on jokapuolella. Koska jotain taasen.Mielipuolen työtä.Psykopaatteja joita ei enään hoideta laitoksissa mutta pannaan linnaan makaamaan.Sitten taasen tuleevat kahta hullumpana ulos ihmisten keskuuteen.Välillä täysihoidossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 21:17

Mielipuolia taas liikkeellä, kamalaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 12:18

Katsoin netti-TV:stä haastattelun ja tekijä oli mielenterveysongelmista kärsinyt työtön 28-vuotias bulgaari. Karsee juttu. Pidän silti Kanariaa edelleen turvallisena kohteena. Ainahan noita häiriköitä voi eksyä maahan kuin maahan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 13:38

Kamala juttu. Ei sitä tiedä näköjään ,missä se kuolo kohtaa ja vielä noin järkyttävällä tavalla.
Olkootkin, että kysymyksessä on sairas ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 18:26

Kertakaikkiaan järkyttävä tapahtuma paitsi uhrille ja hänen läheisilleen myös paikalla olleille ihmisille.. Mistä ihmeestä joku ihminen keksii tehdä tuollaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 13:22

Järkyttävää. Täyttyy tekijän olla todella henkisesti sairas. On kyllä tuttu paikka tuo missä se tapahtui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 20:10

Hirvittävä teko, järkytyin kun luin uutisen.