Tiesitkö, että tänään on liikennepäivä? Tässä 25 erittäin hyvää syytä miksi valitsen moottoripyörän vaimon sijaan! Onko sinulla jo oma pyörä vai ajatko kaverin pyörällä?

1.Moottoripyörä ei suutu vaikka kävisit koe-ajolla kaverisi pyörällä!
2.Moottoripyörällä voit ajaa milloin haluat!
3.Moottoripyörää voit sormeilla kun siltä tuntuu!
4.Moottoripyörällä ajo on erittäin hygienistä puuhaa!
5.Moottoripyöräily ei vaadi sinulta liikuntaa!
6.Et tarvitse tekosyitä ajaaksesi moottoripyörällä!
7.Moottoripyöräsi ei koskaan soita sinulle kesken pokeri--illan ja vaadi
tulemaan kotiin!
8.Moottoripyöräsi tuntuu aina vain paremmalta mitä enemmän sillä ajat!
9.Moottoripyörällesi ei tarvitse osoittaa huomiota jokaisen ajon jälkeen!
10.Moottoripyöräsi ei vaadi koskaan sinua ostamaan kukkia tai timantteja!
11.Moottoripyörä-ongelmistakin pääsee ryhmässä sfnet.harrastus.mp paljon
halvemmalla eroon kuin vaimosta lakimiehen avustuksella.
12.Moottoripyöräsi ei koskaan naura sinulle!
13.Moottoripyöräsi ei inhoa vanhoja pyöriäsi!
14.Moottoripyörän voit myös _todella_ omistaa!
15.Moottoripyöräsi ei varmaa kylpyhuonettasi tuntikausiksi!
16.Moottoripyöräsi mielestä kommenttisi eivät koskaan ole sovinistisia!
17.Moottoripyöräsi ei koskaan lähde baanalle toisten moottoripyörien kanssa
ilman sinua!
18.Moottoripyöräilyä kohtaan mielenkiinto vain kasvaa iän myötä
19.Moottoripyöräilystä innostuminen ei johda elinikäiseen katastrofiin!
20.Moottoripyörälläsi ei ole vanhempia!
21.Moottoripyöräsi ei koskaan anna katteettomia lupauksia!
22.Moottoripyöräsi ei vaadi sinua luopumaan pubi-illoista!
23.Moottoripyörällesi ei tarvitse osoittaa rakkauttaan, riittää että nautit
siitä!
24.Moottoripyörälläsi ei ole päänsärkyä!
25.Moottoripyöräsi ei koskaan kysy onko tämä ensimmäinen kertasi!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2011 - 19:25

mieluummin valitsen vaikka sen naapurin vaimon kuin jonkun ruosteisen moottorinpyörän rassin ....

Kysyjän kommentti

Naapurin kaunista vaimoa onkin kiva rassata.......ja vaihtaa vaikka öljyt saman tien.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2011 - 09:06

Varovasti kuitenkin siellä liikeneteessä erityisesti tänään, 13. päivä perjantaina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 09:14

Tuossa oli paljon asiaa. Mutta jotkut kohdat ihmetyttävät minua?

kohta 4. Kyllä mun mopoilussa lentää kura enemmän kuin vaimon kanssa.

kohta 5. Mulla tulee kyllä mopoillessa hiki. Vaimon kanssa harvemmin

kohta 6. Tekosyitä ajaa vaimolla?

Kohta 8. Kyllä vaimo kuluu käytössä vähemmän. Pyörään saa olla aina vaihtamassa jotain osaa.

kohta 9. Pitää se pestä. Vaimo pesee itse itsensä

kohta 12. Mitäs se vaimon naureskelu haittaa?

kohta 14. Pitääkö vaimo omistaa?

kohta 17. Meidän vaimo vois lähteä useamminkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 09:16

ei ole omaa enkä lainaa kaverilta .. ja siihen on yx syy , jos lainaan saatan joutua sen mopottimen korvaamaan hyvinkin isolla eurosumalla .... kun se mopotin ja ehkä minäkin löytyy ensimmäisen kaiteen tai puun reunasta törmäys kurssilta , ojan pohjasta tai jopa päin jotain muuta kulkiminta esim juna ,linja-auto tai jopa lentokone .. mikään ei ole mahdotonta .. huonol tuuril kumpikin voipi sit olla sen tuhannen pxxxxun päreinä ...( sensuroin itse tuon ruman sanan) ...jot pysyn kaauuukan noist vehkeist :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 11:18

En vaihtaisi omaani minkään syyn takia pois. Tuo mootoripyörä kuuluu minusta turhakkeisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 12:26

Kyllä moottoripyörä on miehiä helpompi hallita. Vannomatta paras, mutta minun prätkäikäni päättyi jo muutama vuosikymmen sitten. Eihän sitä koskaan tiedä, jos dementia iskee ja yht'äkkiä haluaakin huristelemaan. Tässä meidänkin kadulla ajaa mummo harlikalla. En tunne tapausta, oliko päättänyt pistää ukon vaihtoon ja harlikka tilalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 12:58

Perjantai ja 13 päivä, taitaa olla niin että pysyn sisällä HEH HEH !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 15:26

No johan taas, heh, heh. Omaani aina käytän, en kaverin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 16:32

Omaa nelipyöräistä käytän.Ja hyvin menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 19:48

En ajele omalla enkä kaverin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 20:37

En ajele motarilla. Olen joskus päristellyt .Mopedi olisi nyt parempi mutta polkupyörä vieläkin parempi iäkkäälle. Eihän mikään niistä turvallinen ole. Oleppa varovainen risteyksissä ja ympyröissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 10:53

olipas hauska juttu miksi valitsit moottoripyörän!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2011 - 16:30

Taidan tyytyä nelipyöräiseen.

Talvinen vaihtoehto pyöräilylle

> Mitä sijaistoimintoja harrastat kun pyöräily kuume iskee ja lunta
> tulee taivaan täydeltä?

- Istutaan tallissa mopon päällä ja pöristään
- Luetaan söhmiä silmät punaisina ja hakataan flametuksia dweebeille,
perään tietty FAQin URL
- Puretaan pyörä atomeiksi koska niin kuuluu tehdä
- Pestään vaimolta salaa mopon osia astianpesukoneessa
- Ajetaan autolla ikkunat auki "tunnelman vuoksi"
- Nukutaan sillointällöin kypärä päässä ettei kypärä pääse kutistumaan
- Nahkapuvut rasvataan pariin otteeseen
- Etsitään kesän aikana ilmestyneet uudet mp-aiheiset sivustot
- Kootaan atomeiksi purettu mp takaisin kasaan
- Suunnitellaan pyörän vaihtoa ja luetaan vaihtosanomia
- Testataan sadepuku suihkussa
- Ajellaan autotallissa lisää
- Rikotaan pari purettua osaa "pyhällä piiskalla"
- Soitellaan "Sounds of Bikes"-CD:tä kunnes vaimo vaihtaa lukot
- Aivopestään vaimoa uuden ja isomman mopon hankintaan
- Juodaan kaikki se kalja ja viina mitä ei ajokauden aikana ajamiselta
kerennyt juomaan, muishtellaanh keshän kurfeja
- Huomataan, että koottu pyörä ei ole täydellinen ja puretaan se
takaisin atomeiksi
- Naapurit ihmettelevät autotallista kuuluvaa pörinää
- Soitetaan ulkomailta kaikille kavereille Suomessa ja kerrotaan
kuinka hieno ajeluilma ulkomailla on
- Kierrellään nippeliliikkeissä hiplaamassa nippeleitä
- Puhutaan pankinjohtajalle "elintason nostosta"
- Periaatteesta ei pueta pitkiä kalsareita koko talven aikana koska
pitkät kalsarit ovat kesävaate
- Kootaan purettu pyörä uudelleen
- Käynnistetään pyörä ja huomataan, että jotain puuttuu
- Käydään mp-messuilla
- Hankitaan puuttuvia osia
- Puretaan pyörä
- Lisätään puuttuvat osat ja kootaan pyörä
- Jokaiselle taivaalta tippuvalle lumihiutaleelle langetetaan erikseen
kirous
- Laitetaan pyörä vakuutukseen ja odotetaan lumisateen loppumista

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 13:06

Ei ole isännällä moottoripyörää, mutta jos olisi: tuo sopisi hänelle täydellisesti.