Moni tarvii varmaan lemmikeiile hoitopaikka? Vaikka loman ajaksi.Olisin valmis tähän hommaan,koska rakastan eläimiä..

Missä voisin ilmoittaa asiasta..Tuli niin tyhjä olo,kun joutui Santusta luopumaan.

Avainsanat: lemmikille hoitopaikka.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2011 - 07:09

lemmikkihoitolan perustaminen vaati useita muita yrityksiä enemmän lupia; kaikilta naapureilta kysyttävä lupa eläinhoitolan perustamiseen, lupa saatava lisäksi esimerkiksi terveystarkastajalta ja erillinen lupa naapureilta koiratarhan rakentamiseen pihalle.

jos tuttavien,ystävien ja sukulaisten ym lemmikkiä hoidat vaikkapa lemmikin omistajan lomien aikana tai muulloin, etkä varsinaisesti perusta lemmikkihoitolaa, vaan lemmikki kerrallaan on perheenjäsenenä, ei lupia tarvitse ( olettaisin).
suusta suuhun mainostaminen tai marketin seinälle mainospaikalle mainos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.05.2011 - 06:53

Kaunis ja hyvä idea. Ilmoittele siellä teidän seudun paikallislehdessä ja isommassakin jos haluat tiedon laajemmalle. Ilmoitustauluilla esim. kaupan seinissä, kirjastoissa yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 08:43

Laita ilmoitus kaupan ilmoitustaululle ja paikallislehteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 09:18

Kannattaa laittaa ilmoitus vaikka jonkun marketin tai lähikaupan ilmoitustaululle. Moni kaipaa luotettavaa kaitsijaa lemmikilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 09:28

meinaatko oikein laittaa hoitolan pystyyn... kissa vai koira ? .. täällä kun ois hoitotarvetta kahdelle kiltille ja ronkelille kisulille.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 11:05

Minä en tuhon hommaan ryhtyisi, mutta sinulle toivotan onnea yrityksellesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 13:02

Pistä kaupan seinälle lappu, mutta älä kumminkaan ota itsellesi liikaa hommaa kaikki eivät pidä kaikista niin kissat kuin koiratkaan..
Pikku jyrsijät kun taas pysyvät häkeissään joten tuo on helpompaa, mutta muista kumminkin että eläin joka tulee luoksesi saattaa olla asiasta eri mieltä..
Siksi kumminkin sinuna turvautuisin tuttujen eläimiin jotka jo tunnet..
Eläintenhoitajan työ ei ole sitä ihan helppoa puuhaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 15:37

menisitkö itse lemmikin luo tai tulisko lemmikki sinun luokse?Rapsuttele ohikulkevia koiria,se helpottaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 19:30

Kauppojen ilmoitustaulut palvelevat tosi hyvin, joten sinne siis lappunen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 20:42

Silmät ,korvat ja suuauki. Joittenkin tuttujen kautta voi puskaradion välityksellä saada hyviä hoidettavia.
Että tarkkana kun porkkana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.05.2011 - 09:19

Hieno ajatus. Moni varmasti tarvitsi toviksi lemmikilleen hoitajaa. Laita vaikka ilmaisjakelulehteen ilmoitus. Ja kauppojen seinille ilmoituksia, varmasti joku huomaa ja ottaa yhteyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 04:43

Hyvä idea, lehteen vain ilmoitus ja kauppojen ilmoitustauluille. Varmasti on kysyntää. Monesti on ongelma saada lemmikille hoitopaikkoja lomien ajoiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 20:55

Hieno idea! Hoitopaikoista on todella pulaa etenki keväällä helmi-maaliskuussa kun ihmiset ryntäävät aurinkorannoille reissuun ja sinne eivät nämä karvaiset kaverit pääse mukaan.
Hoitopaikat varataan jo hyvissä ajoin itse varasin/tiedustelin paikkaa eilen (siis nyt kesäkuussa) ensivuoden helmikuulle ja vielä onnistui :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 05:42

"lemmikkihoitolan perustaminen vaati useita muita yrityksiä enemmän lupia; kaikilta naapureilta kysyttävä lupa eläinhoitolan perustamiseen, lupa saatava lisäksi esimerkiksi terveystarkastajalta ja erillinen lupa naapureilta koiratarhan rakentamiseen pihalle. "

No ei varmana tule kukaan moisia kyselemään jos otat toiminimen ja sillä jotain yhtä elukkaa kerrallaan kotonasi hoidat =) En jotenkin usko, että aloittaja on ihan kunnon koirahoitolaa kuitenkaan perustamassa..

Lemmikkilinkkien ilmoituksien palveluihin voi laitella hoitoilmoja myös, mutta tosiaan onhan se totta, että jos ottaa hommasta rahaa niin siitä pitäis maksaa veroa. Jos ihan omaksi iloksi ja jotain tuliasia vastaan hommaa tekee niin ei siihen kyllä kukaan puutu www.lemmikkilinkit.com/index...lmoitukset