Mitkä pienet asiat saa sinut onnlliseksi?Minut sai äitienpävä,100 vuotis synttärit ja risteily Tallinaan missä lauloi Kotkan poika

Kuka oli tämä Kotkan poika..joka lauloi..on niin ihana symppis..aina kiva pilke silmissä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.05.2011 - 15:21

Pienet tytöt lauloi minulle "Sinun ystäväsi on kuin villasukka....". Sanoivat lisäksi minun olevan paras pappa. Yksi elämän tähtihetkistä.

Olivat myös maalanneet öljyväreillä taulun joka kyvasi meren kaloja. Jokainen oli kalansa ja vesikasvinsa maalannut. Kehystettynä kotona aitiopaikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.05.2011 - 14:39

Viimeksi tänä aamuna tuli hyvä olo, kun 13-vuotias halasi ja sanoi "sä oot äiti ihana".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 15:21

Kun mies kävelee ohitse ja hipaisee mennessään.Kun tekee itselleen iltapalaleivän ja tuo minullekin samanlaisen...Kun jälkikasvu tekee kotitöitä pyytämättä...Ja kun asiakkaat töissä kiittää .
Pienet arjen asiat saavat minut onnelliseksi.

Myös lähestyvä loma pistää suun hymyyn = )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 15:58

Jaa-a kukahan se Kotkan poika lienee..olikohan Reijo Taipale..en nyt muista. Pieniä onnellisia asioita on niin turkasen paljon. Kaunis sää, kukat jotka nousevat maasta, Onnela kaikkinensa, työ ja työkaverit sekä lähestyvä kesäloma. Tänä aamuna ilahdutti pihamme kukkivat valkovuokot sekä Vilman haudalle nousseet kaksi sinivuokkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 16:55

Ihanien asioiden odottaminen saa onnelliseksi, tulevat juhlat, syntymätön lapsenlapsi, jo syntyneiden lastenlasten tapaaminen. Yksi onnellisuuden huippu on, kun pieni sylilapsi vihdoin nukahtaa. Hän on niin kaunis oltuaan juuri äsken itkuinen ja levoton. Lapsen uni on kauneinta maailmaassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 18:26

Useat asiat päivän mittaan. Jos ei pidä mitään itsestään selvyytenä, niin onnellisia asioita alkaa huomaamaan yllättävän paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 18:57

Monet pikkuasiat saa minut myös hyvälle tuulelle..
Koirani Pikin aamuherätys lipaisee poskelle kun silmäni avaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 19:00

Nuorin tyttäreni tuli Helsingistä äidin luokse 2 viikoksi, se on tämän hetken ilonpisara.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 20:38

Ihanat lapseni, lemmikkieläimeni, hyvät ystävät :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 22:39

Oisko laulaja ollut Eki Liikanen.Äitienpäivä oli minulla mukava,mutta nyt huomenna taas kissa kanssa eläinlääkärille,viimeeksi olimme siellä kiiras torstaina ja kissan sairaus uusi,eli lääkitys ei auttanutkaan.Kurja juttu meille ja tietysti pikku potilaalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2011 - 22:44

Piiperot ja kyllähän olisi kiva joskus nähdä Eki livenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 08:52

Monet pienet asiat päivän mittaan, mutta ne ovat ikäänkuin itsestäänselvyyksiä, joten ei niitä sen ihmeemmin mietiskele.
Tulee hyvä mieli kun joku tulee vartavasten kiittämään jostain onnistuneesta suorituksesta (työyhteisössä), se on pieni mutta tärkeä asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 17:09

Pieni lapsenlapseni, 5 v, kertoi minulle, että" kyllä sinä varmaan kohta kuolet, kun olet jo niin vanhakin ja kävelet huonosti".Sinut sitten tuhkataan ja sen purkin saa hautaa meidän pihalle.Muistelen sitten sinua joka päivä ja olet lähellä."
Ajatelkaa, näin yksinkertaista. Eihän tässä mitään hätää siis ole.Kyllä tuli hyvä mieli. Asiat hoidetaan juuri näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 20:02

Tällä hetkellä olen yötä päivää kiinni kodissa ja lapsissa, jos saisin vapaata hetkeksi nauttisin enemmän kuin uskottekaan.