Kokemuksia MBT-jalkineista?

Kävin tänään koekävelemässä eilen ostamani kengät. Oikein mukavat, kunhan opettelin ensin uudelleen kävelemään.

Lisätty: 11.05.2011 - 21:39

Siis ovat Avi-motion merkkiset, mutta idea on sama. Nyt onneksi on tullut alkuperäiselle kilpailijoita ja hintakin on saatu edullisemmaksi. Olen tyytyväinen ostokseen, saas nähdä miten aamulla lihakset kiittelee.

Lisätty: 11.05.2011 - 21:40

.

Lisätty: 11.05.2011 - 21:40

.

Avainsanat: mbt-kengät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2011 - 18:50

plaza.fi/ellit/liikunta-ja-t...t-testissa

voipi olla mahtavat kengät...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2011 - 19:19

Sen verran tuntumaa näihin ns. masai-kenkiin on, että olen muutamia käynyt sovittamassa, hyvältä ovat koekävelyssä tuntuneet, vielä on kuitenkin hankkimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 20:01

siinähän sitä hommaaonkin, kun opettelee uudelleen kävelemään. Onnea vain yritykselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 20:10

jossain kaupassa olen katsellut,
en kuitenkaan oikein tuntenut omikseni (ja olivat aika tyyriitkin) niinpä ovat edelleen sielä kaupassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 20:35

Taitaa jäädä MBT-jalkineet (Masai Barefoot Technology®) pelkäksi haaveeksi, sillä hinnat alkavat noin 200 eurosta ylöspäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 21:46

siskollani on noita muutamat ne masait... sandaalit ja kävelykengät ainakin en sit tiedä onko lenkkaritkin... hän tykkää .. itse en ole edes niitä koklannut , mut tekis kyl mieli sellaissii .. ryhti suoristus ja lonkille sekä polville ne passais kuulemma kans .. mut ..mut ... ja mut... tiedä sit uskoakko vai eikö ...mainoksii ja niiden lupauksii :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 21:58

Täytyyhän kunnon jalkineet olla. Kerro sit onko hyvät kun olet tarpeeksi kilometrejä saanut.Ei niitä ennen tiiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 05:46

Outo merkki minulle. Pomarfin on minulle sopiva merkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 06:23

kaksissa trekking kengissäni on melkein vastaava pohja ja muoto, hyvät kävellä.
..... mutta melkein ei lasketa muutakuin Laihialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 12.05.2011 - 09:04

Kalliita kalliita. Tyydyn kolmenkympin lenkkareihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 10:11

Kampaajani käyttää sellaisia työkenkinään ja on kovasti kehunut niitä. Auttaa mm. selkävaivoihin ja ryhti on parantunut, sanoo hän. Omakohtaista kokemusta ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 11:34

Kalliita olivat ainakin ne "alkuperäiset". Jossain näin ilmoituksen Halvemmista korvike- MBT jalkineista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2011 - 22:33

Olen kokeillut sandaalimallina - eivät olleet minun kenkäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 22:50

Hyvä että valistatte tyhmeliiniä, joka ei ennen tätä tiennyt MBT-töppösiä olevan olemassakaan. Tämä kai kielii etten vieraile kenkäkaupassa turhan usein. Kun löydän hyvät kengät, niin hankin niitä ylensä sitten tuplat. Tällä hetkellä omistan kenkiä kaikkiin tarvitsemmini tilaisuuksiin...lakeerikengistä kunnollisiin vaelluskenkiin. Nämä riittää mulle juuri nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 04:27

Ovat vähän kalliin puoleiset, tiedän kyllä kengät. Ehkä vielä ostan.