Mitä teet tänään?

Mie äsken tein lihapullataikinan ja,kun saan ne paistettua kaivan imurin kaapista ja imuroin,josain välissä menen kiertämään metsälenkin,kun ilma on mitä ihanin.

Avainsanat: lihpullat imurointi lenkkeily

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.05.2011 - 10:25

Katsoin juuri TV1:n Ihana toukokuu -sarjan jakson. Mahtavan positiivinen sarja, tulee nyt uusintana ja katson aina kun vain voin. Juon vielä kupillisen kahvia ja sitten ulos aurinkoon lenkille. Iltapäivällä teen lihamurekkeen ja lohkoperunoita, taidanpa paistaa juniorille hänen mielikakkunsa samalla uunin lämmöllä. Aloitin eilen kevätsiivouksen, jota tänään jatkan. Illalla menen salille tai jumppaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.05.2011 - 09:51

Jos vaikkahan tehdäpähän keitto, esim. tällanen:

Lappalaisehen keitto ohje

Alakhun otethan pyssy ja ammuthan Kuikka. Se suolistethan ja suolathan. Otethan 3 litraa vettä ja keitethän Kuikka siinä. Heitethän vesi pois. Sitten otethan 1 litra maitoa ja keitethän Kuikka siinä. Heitethän maito pois. Ja sitte otethan 2 litraa kirkasta viinaa kiehautethan Kuikka siinä. Heitethän Kuikka pois.

Liemi juuhan kylymänä

Jo'vot sano hotanen!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 09:55

Kyllä se taas tämäkin päivä vierähtää työn merkeissä, iltapäivällä kampaajalle, kun hiukset siinä kunnossa, että muistuttavat jo ruunahevosen harjaa. Illalla sitten tukka tyylikkäänä metsälenkille....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 10:39

Töitä, ulkoilua, kesäisestä päivästä nauttimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 11:01

Mitä sitä muutakaan, kuin ainaista työntekoahan tämä elo on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 11:12

Nukuin pitkään. Join kahvini avonaisen ikkunan ääressä vihertyvien puiden välistä pilkottavaa järvenselkää ihaillen. Nautin maisemasta. Aloin tyhjentää tiskikonetta, mutta siirryinkin puhelimeen. Siitä nettiin. Menee se aamu näinkin. Kun ei tänään ole kiire minnekään. Taidan käväistä kirkolla. Sitten tuleekin ilta. Huomenna vaihdan taas paikkakuntaa, sillä olenhan ollut jo päivän paikoillani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 11:18

Keittiön kaapit puhdistukseen, ja muut normaali kotityöt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 12:55

Aamulla nostetu ahvenet savustettiin, siiat kraavattiin ja kuhat paistettiin. On siinä puuhaa kerrakseen. Piti nostaa verkot ylös liiallisen kalansaaliin takia. Sitten vasta veteen, kun entiset on syöty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 16:19

Mä töitä tein., töitä tein.. kunnes ruhoni viimein kotiin vein. Sitten kylmän juoman itsellein soin ja sen nauttien join. Tämän kaiken tänään koin ja nyt laiskotella hyvin voin, hyvin voin. Lala lallallaa.. lala lallallaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 16:21

Töissähän se tämäkin päivä meni. Kotona hilasin siniset maitokäärryt Onnelan nurkalle ja kylvin niihin persiljaa sekä salaattia. Kohta aloitan kastelun sillä puutarha on rutikuiva. Kyllä tässä nyt vesisadetta odotellaan ja toivotaan. Pieni annos laihdutusruokaa ja illalla pyörälenkille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 20:21

Heräsin, siivosin huushollin. Kiersin päivän kaaupungilla ja illalla rakas tyttäreni tuli vieraakseni
kahdeksi viikoksi. Matka on kuitenkin surumatka, sillä täti ja kummitäti siunataan lauantaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2011 - 22:01

Eilen vietin laatuaikaa perheeni kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 05:11

Laatuaikaa tenavien kanssa.