Joko olet heittänyt talviturkin ja pulahtanut keväisen viileään veteen?

Minä näin unta, entä pulahdin uimaan ja se vesi oli niiiin kylmää.

Avainsanat: talviturkki järveen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.05.2011 - 13:10

Taitaa jäädä uneksi ainakin minulla!!!!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.05.2011 - 12:36

antaa kalojen uida rauhassa, lakeuksilla niin ruskeat vedet, vaikkakin puhtaat.
Lapissa tykkäsin uiskennella, näki pohjaan saakka kirkasvetisissä järvissä, liekö enää yhtä kirkkaat nekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 10.05.2011 - 13:28

Hyrr, ei nyt sentään vielä. Katsotaan sitten juhannuksen tienoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 13:58

Minulla uinti jäänee vanhan tavan mukaan kertasuoritteeksi ja loppukesästä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 14:03

eipä vielä , jos ei sit lasketa jotain maauimalaa , jos ois lämmitetyt vedet ... mut en nyt ole just sinnekkään menos .. ja tuo meitin lampikin on ihan liian kylmää vielä vaikka on siellä jo pari rohkea puladellutkin ... itse vedin villanuttuu vaan tiukemmalle , kun palelsi pelkkä kattominenkin ...ja siellä oli veden lämpö + 3 C....silloin , nyt en ole mittaria katsonutkaan ..noo-oo jos jussina sit uskaltautuis tai sit ei :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 14:08

jokakeväiseen perinteeseen kuuluu vesillelasku
vene ensin äijät perässä

eiköhän tuo liene ensi viikonlopun koettelemus ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 14:57

enpä ole pulahdellut viime kesinä ollenkaan, niin ei se tämä vuosikaan tee poikkeusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 15:08

Sellaista en voi pudottaa ; käyn uimassa ympäri vuoden.Avantouinti on ihanaa :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 15:36

Hrrrr...kaikkea kysytkin. Minä en ui ennen kuin vesi on reilusti yli 20-asteista. Talviturkin ajattelin heittää kuun lopulla Hvarin saaren rannalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 17:01

Minä pulahdin meidän suolampeen eilen ei niin kamalan kylmälle tuntunut.Nyt sitä voipi jatkaa päivittän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 18:23

Hyr...hyr....varpaat kastoin....ja molemmista jaloista. Eikös se jo riitä....näin alkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 20:09

En varmasti mene ennen kuin järvivesi on todella lämpöistä ja siihen meneekin aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 20:42

En vielä, mutta katsotaanpas ensi viikon lopun jälkeen, jos silloin ehdimme mökille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 20:58

Menen sitten kun tuossa salmessa on 26 asteista merivettä.
Tuskimpa tänä kesänä sellaista tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 00:09

Ei sinne vielä tarkene mennä. Yleensä tarkenen vasta heinäkuussa luonnonvesiin. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 08:10

En ole vielä uinut,kun jäätkin ovat vasta lähteneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 09:34

En ole vielä järveen uskaltanut mennä. Mutta Nokian Eedenissä kolmeviikkoa sitten ulkoaltaassa parikertaa kävin. Uimarrannat saavat vielä odottaa minua arka jalkaa uimaan.Talviturkki vielä kelpaa minulla olla vaikka sattus vielä huonoja ilmoja tulemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 16:02

Olempa hyvinkin, tai jos oikein tarkka olen niin, en ole pitänyt lainkaan taukoa uimisessa sillä kävin koko viime alvenkin uimassa paikkakuntamme satamaan tehdyllä avantouintipaikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2011 - 21:43

En taatusti kotivesissä, pitää tulla tosi kuuma kesä ennen kuin Saimaan aaltoihin pulahdan.