Onko Emma Watsonilla oli liian paljon toiveita antava mekko? starlounge.fi.msn.com/galler...amp;page=3

Lisätty: 10.05.2011 - 09:15

Valperille tiedoksi, että on tämäkin 'piluvilu' mekko.

Lisätty: 10.05.2011 - 09:16

...........ja on sillä varmaan niitä usempiakin.....hope sow.......????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.05.2011 - 11:41

Kohtuus kaikessa.

Barcelona kieltää islamilaisen burkan käytön julkisilla paikoilla. Burkat ja niqabit ovat lainvastaisia Espanjassa myös kahdessa muussa kaupungissa, Lleidassa (Léridassa) ja El Vendrellissä Kataloniassa.

Barcelonan pormestari Jordi Hereu sanoo, ettei kyse ole uskonnollisesta asiasta. Hänen mukaansa laki koskee kaikkia vaatekappaleita, jotka vaikeuttavat henkilön tunnistamista. Burka peittää kasvot kokonaan ja niqab osittain.

Myös useat muut Espanjan kaupungit ja kunnat harkitsevat burkien kieltämistä.

Burkien ja niqabien vastustajat katsovat, etteivät ne ole Koraanin mukaisia. Asut nähdään myös naisten alistamisena.

Toinen pointti;

Turistit järkyttyivät: Barcelona kielsi alastomuuden ja bikinit
01.05.2011, 12:30 · Kategoria:Viihdeuutiset

Espanjalainen Barcelonan kaupunki on yksi Euroopan suosituimpia turistikohteita. Rantakaupungissa on nähty luonnollisesti jonkin verran bikineitä myös kaupungilla, mutta nyt asiaan on tulossa muutos. Barcelona on nimittäin kieltänyt bikinit ja nakuilun.

Paikalliset viranomaiset ovat saaneet hyväksyttyä lain, jonka myötä täydellinen ja osittainen alastomuus ovat kiellettyjä julkisella paikalla. Bikinien katsotaan olevan osittaista alastomuutta. Päätös haluttiin, koska rannan läheisyyden takia yhä useampi turisti nähtiin kaupungilla bikineissä, eikä se ollut paikallisten mieleen, Brilla.com uutisoi.

Vähäpukeiset turistit ärsyttivät asukkaita, joiden mielestä moinen käyttäytyminen ei ollut suotavaa kaupungin historiallisessa keskustassa. Jatkossa bikineitä saa pitää ainoastaan hotellialueilla ja rannalla. Turistien kannattaa ottaa uusi määräys vakavasti, sillä väärässä paikassa bikineissä kulkevaa voi odottaa 300 euron sakot. Alastomuudesta rapsahtaa 500 euron sakot.

Emman asu mahtunee tuohon väliin?

Kysyjän kommentti

Kabulissa naisilta näkyvät vain kädet,
Amazonasilla on kansoja, joiden neitosilla ei
ole yllään muuta kuin ihomaalia, joka korostaa
nännien luontaista väriä. Mutta toisaalta, ei ole
olemassa yhtäkään kulttuuria, jossa ei tapahtuisi
jossakin muodossa seksuaalisuuden peittelyä tai
häpeilyä. (Diamond 1998, 11–13; Duerr 1994;
Ridley 1999, 99; Westermarck 1893, 227–230.)
Donald E. Brown on kirjoittanut kirjan sellaisista
inhimillisistä käyttäytymispiirteistä, jotka tavataan
kaikkien nykyisten ja historiasta tunnettujen
kansojen keskuudessa. Näihin lukuisiin
universaaleihin kulttuuripiirteisiin kuuluvat esimerkiksi
seuraavat: Seksuaalisuhteisiin liittyy aina
kontrollia ja jonkinlaista salailua. Parittelu pyritään
kaikkialla kätkemään muiden katseilta,
mutta toisaalta seksuaalisuus on samalla suuren
uteliaisuuden kohde. Lisäksi kaikkien kansojen
keskuudessa puhutaan seksuaalisuudesta joidenkin
henkilöiden kanssa helpommin, kun taas joidenkin
toisten seurassa aihetta vältellään. (Brown
1991, 130–140.)
Vallitsevan yhteiskuntatieteellisen paradigman
mukaan mitään kulttuurista instituutiota ei voi
selittää viittaamalla yhteiseen ihmisluontoon tai
vaistoihin. Aidon kulttuurikonstruktionistin mielestä
häveliäisyys on pelkästään opittu käyttäytymispiirre.
Evoluutiopsykologi taas väittää, että
meidän ja muiden nisäkkäiden tunteet ovat suuressa
määrin luonnonvalinnan tuottamia sopeutumia,
adaptaatioita. Tunteet ovat ihmislajin
”vaistoja”. (Evans 2001; Oatley & Jenkins 1996.)
Häveliäisyyteen liittyy kaikissa kulttuureissa
voimakkaita tunteita. Mutta missä määrin häveliäisyys
on vaistomaista, missä määrin kulttuurisesti
omaksuttua?
Biologiassa käytetään kahdenlaisia selityksiä.
Ensinnäkin on välittömiä, proksimaalisia, selityksiä.
Voimme esimerkiksi tutkia, mitä kaikkea
käärmettä säikähtäneen ihmisen elimistössä ja aivoissa
tapahtuu. Huomaamme, että esimerkiksi
sisäeritys tuottaa adrenaliinia, sydämen tahti kiihtyy.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.05.2011 - 08:25

tätäkö tarkoitit ?

www.sugarslam.com/emma-watso...oto-shoot/

(on sillä varmaan muitakin mekkoja)

tuo on vähän sellainen 'piluvilu' mekko joka ei sovi joka säähän,

toivoo kuka toivoo ja jokaisella on omat unet

Lisätty: 10.05.2011 - 08:27

aha,

nyt kun lisäsit tuon linkin niin voi nähdä meillä kummallakin oli omat unemme ;-D)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 09:11

Voi sentään...Taitaisi olla "piireissä" isompi juttu, jos joku ei alvariinsa vilauttelisi jotakin päätä...

Mahtaa olla tyttösillä kivaa ensin piilotella ja sitten kernaasti esitellä.Siitä kun saattaa sitten saada jonkinlaisen maineen...Mutta taitaa tuo kaikki kuulua suuren maailman menoon.
Ei tavis ymmärrä ihan...Ja pistää vaan kiltisti polvipitusta mekkoa ja pitää pitsipöksyt jalassa ja polvet yhdessä .
Se alkaakin olla taas kesämekkoaika ihan pian!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 09:42

Voi pojat, onhan siinä sitä aitoa tavaraa jäänyt vielä piiloonkin.
Ja Vaperiko se kauhein kakara näissä asioissa on.
Nätistihän tuo Emma tulee ulos autosta, ei mitään vikaa,
kyllä minäkin tuota katselen mielelläni, jotta kiitos kauniista kuvasta.

Valperinkin Emma menee täydestä, vaatetus on asianmukainen.
Kyllähän meillä jokaisella on alusvaatteisto, kellä minkäkinlaisilla
punteilla varustetut pikku, pikku pöksyt.
Mutta niitä naruja ei meikä mamma haaroihinsa vedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 10:12

Jokainen taplaa tyylillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 11:10

Jokainen pukeutukoon haluamallaan tavalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 11:29

Noissa mekoissa on varmaan hintalapuissa enemmän paperia kuin itse mekossa kangasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 10.05.2011 - 13:54

Jaa jaa, taiteenlaji se on kai sekin kun pystyy tekaisemaan myyvän lööpin aivan tyhjästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 17:38

Ei noitten miesten autonrattiin auta mennä. Menee pöpelikköön ihan vissiin.Nyt muuten uudenlaisii pikkupöksyi että voi pitää vieläkin lyhyempiä mekkoja. Ei mitään siitä huolimatta näy. Kaikki piilossa.
Pilut ja kulit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 20:48

Kyllä sitä hyvin katselee:-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 21:24

Strategiset paikat piilossa ja nätit sääret siveästi yhdessä autosta noustessa, joten turhaa meuhkaa taas satiin otsikoihin.

Valperin linkin avaus herätti Welhon tietoturvan utelemaan vanhemman salasanaa, joten arvelin sen sisältävän niin arkaluontoista aihetta, että päätin jättää kurkkimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2011 - 21:32

Ei vaan kuvan julkaisija on liian skandaalinhakuinen. Lihaa se vain on mitä tuossakin näkyy, ihan samaa kuin nenänpäässä.