Ne joilla paljon on, antavat niille joilla ei mitään ole ! Onkos tämä aina oikein ?

Japani ja Yhdysvallat pohtivat käytetyn ydinpolttoaineen varaston rakentamista Mongoliaan

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...6_ul.shtml

_

Avainsanat: käytetyn ydinpolttoaineen varastot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2011 - 11:00

Kerrankin sitä ollaan höveleitä ja muistetaan, että kaverille kans. Mitähän Tsingis Khan olisi asiasta mieltä? Syöttäisikö polttoaineen niiden tuottajille?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2011 - 11:29

Mielestäni aurinkoon lähettäminen nykytekniikalla olisi paljon turvallisempi vaihtoehto. Sieltä se säteilisi meille lämpöä pitkään?
Tai räjäyttäsi auringon tuhannen p..... päreiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 11:41

Toivottavasti näin ei pääse tapahtumaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 11:43

Jokaisen pitäisi hoitaa itse jätteensä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 11:56

Taitaa siinä vastaanottavalla osapuolellakin olla ihan pikkuisen jotain sanomista.
Pelkään pahaa, että kainot toivomukset kaikuvat kuuroille korville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 12:26

Ongelmansa kullakin, joten eikö ne voisi itse hoitaa myös jätteensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 13:09

Hoitaisivat ihan itse vaan omat jätöksensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 14:00

joo olern ihan samaa mieltä ... viekööt jätteensä sinne mist sitä tuleekin ... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 14:35

Isot valtiot pitää orjana jo näitä pienempiä valtioita on kyse rahasta tai jätteistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 15:06

Samaa mieltä, että jokaisen pitäisi hoitaa omat ongelmansa ja jätteensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 16:43

Jokainen hoitakoon jätteensä omassa maassaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 17:52

Aivan samaa mieltä kuin edelllisetkin. Ollnks me kaikki menossa pehmo suuntaan näissä hommissa.
Itte minunkin on sittani siivottava, ei auta viedä naapurin tontille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2011 - 21:15

Mulle kanssa jos saamaan rupeaa... mitähän tuo saapa puoli siitä sitten hyötyy.