eräs napsulainen halusi tietää mitä matkakuvani pullo sisältää?

Mona Artin sivulta löytyi tieto;
moorilla.com.au/moobrew/

Taisi olla se viimeinen pullo linkin rivissä.
www.napsu.fi/matkailu/matkak...32--Hobart

Avainsanat: mitä pullo sisältää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2011 - 08:22

Jumppis tuo kulkija suomenmaan,
män Tasmaniaan olutta ostelemaan.

Maistui hälle tuoppi ja kaksi,
olut kai auttoi viisaammaksi.

Kysyjän kommentti

Katamaraanin kioskista yhden ostin janooni, museosta Hobartiin tullessa.
Hyvvee oltta oljvat museon panimossa tehneet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2011 - 08:40

Olutta tai kaljaa mutta kait se tuota eka mainitsemaa oli.En tiedä mikä ero, minusta kaikki kaljaa ,toiset terästetympiä ja hienomman makuisia.Puhutaan ihan molemmista, vaikka olutta ollut.Ota näistä juomista selvää.En juo kuin kot kaljaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 09:39

bilsua ...eli kaljaa ja prosentteja nolla tai 5,6% voipi ol 7,5% ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 10:55

Moo (jonka ruotsalaiset ääntäisvät Muu) panimon kalijaa. Muulla ei tiettävästi ole osuutta kalijan valmistukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 11:38

mitä hienonpaan pulloon kalja pistetään, sitä enemmän alkaa laatu epäilyttämään

(voi olla tosi hyvääkin, nimimerkki 'no kokemuksia')

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 12:16

Tosin itse en olutta juo, mutta vastaan: olut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 13:10

Olutta, kaljaa, pilsneriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 15:16

Olutta lienee, mutta paa ny tulee yks`niin maistellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 16:32

Vaaleeta vaahtoavaa etkös hiljattain Tasmaniassa ollut joten tuo olut ehkäpä sieltä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 18:12

Ja se npsulainen olin ilmeisesti minä, kiitos kunniasta, että vaivauduit vaivaamaan itseäsi ja vielä vastaamaan, vaikka olit jo kuvasi alle tehnyt huomautuksen tietämättömyydestäni.
Sori koulunkäynti ei köyhyyden puutteessa ylettynyt kuin ala-, kansa-, ja jatkokouluun.
Lisäksi sain riparilta vihkiluvan.
Aikuisena kävin ammattiini valmistavan monivuotisen koulun.
Ei ollut kertaakaan noita pulloja esittelyssä
Varoja ei ole ollut liiemmin matkustella aikuisena, kasvatin kolme lasta päteviksi ihmisiksi, koulutin heidät ja vielä on talouteni sellaisessa kunnossa,että pärjään. en tiedä onko kaljaa, pilsua, vai pontikkaa,
enkä halua tietääkään.Kiitos kuitenkin kun pidit asiaa niin tärkeänä, että valistit minua oikein yleisellä
kysymyksellä. en sittenkään juo oluita, tarjoa minulle viccyä, niin kaupat tulee.

Lisätty: 09.05.2011 - 18:13

Ei se kaveruus yhteen kaljapulloon kaadu, ollaanhan me ennenkin naljailtu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 04:45

Kun ei ollut simpukkaa, niin olutta sitten.