Aurinkoista Äitienpäivää kaikille napsu Äideille ! Hautausmaalle viety kukkaset. Kuinka muistat omaa äitiäisi?

Lisätty: 15.05.2011 - 19:57

Äidit kulkevat aina lastensa rinnalla!

Avainsanat: äitienpäivä muistaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.05.2011 - 10:48

Äiti kulkee vierelläni joka päivä vaikka onkin siirtynyt ajasta ikuisuuteen.

Kysyjän kommentti

Äidit kulkee aina lastensa matkassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.05.2011 - 08:25

Hyvää äitienpäivää. Kortilla muistin oikeaa äitiäni jota käyn kesemmällä katsomassa. Kasvatusäitini luo lähdemme päivällä kakun ja kukkasten kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 08:33

Hyvää äitienpäivää kaikille napsuttarille. Kävin eilen viemässä kukat äitini ja molempien isoäitieni haudoille, paljon oli väkeä samalla asialla hautausmaalla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 08:44

En käy haudalla, muistan äitiäni päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 09:22

Minä nousin puoli viisi aamulla. Rupesin täyttämään isoa täytekakkua. Valmista oli kl 6 aamulla. Ennen seitsemään lähdimme kakkua viemään omalle vanhalle äidille 86v.Keitimme kahvit ja yhdessä joimmekahvit, meitä 5 henkilöä aamupöydässä.Nyt olemme kotona .Toiset käyvät päivällä kakkua syömässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 09:31

Muistin jo torstaina. Otin töistö vapaapäivän, vein perinteisen ruukkuruusun sekä orvokkeja, jotka yhdessä istutimme ruukkuun. Munkkikahveet joimme ja kävimme myös haravoimassa ja kukkamaita pöyhimässä. Yhdessäolemista parhaimmillaan. Isäkin sai osansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 09:34

Meillä on täällä kirkkomaalla paikka; muualle haudattujen muistolle! Perjantaina kävin mamman kanssa kylällä ja hän sanoi käyvänsä hautausmaalla. Olisko vienyt kukan sinne? Minä ruokin rayn "yksikätistä rosvoa" baarissa ja katselin näkyiskö tuttuja. Täällä on vähempi tuttuja savolaiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 09:43

Aamulla tuli heti äitini mieleen, tosin hän on jo taivaassa. Haudalle vien kukkaset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 10:54

Eilen vein äidin haudalle kukkaset ja samassa ne sai isäkin kun vierekkäin siellä nukkuvat.
Isä kuoli jo 1973 ja äiti 1994. Taivas on heidän kotinsa nyt, mutta maallinen muistopaikka
on täällä heillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 10:55

Eilen illalla syötiin / grillailtiin pihamaalla ja me äidit siellä mukana :) Tänään käydään sitten kahvit juomassa ja viedään kukkaset puolin ja toisin.
Mummon haudalle vein kukkaset jo muutama päivä sitten.Muistan hänet jokainen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 11:13

Eilen olin oman äitini luona ja anopille kukat haudalle...
Tänään odotellaan omia lapsia pikapuoliin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 18:05

pienellä kukkakimpulla, tänä vuonna ei paljon muu sovi ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 18:24

Mielessä on käynyt useammankin kerran. En enää tavoita muuta kuin kauniissa muistoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.05.2011 - 22:11

Päivä on jo kääntynyt iltaan ja päivämme takana. Toivottavasti sinulle antoisa.
Olemme oikean äitini kanssa kehnoissa väleissä, joten en muista häntä. Eikä hän äidiltä edes tunnu, kun on minut lapsena hylännyt. Rakas kasvattiäitini hauta on niin kaukana, ettei minulla ole mahdollisuutta käydä kukkaa viemässä, mutta sydämessäni on aina ja iäti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 09:15

Vein äidilleni keltaisen ruukkuruusun ja kirjan, jonka väliin sujautin kuvia hänen nuorimmasta lapsenlapsestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 10:16

oma äiti tulee kyllä mieleeni muulloinkin kuin vain äitienpäivänä. monesti olisi vielä kysyttävää ja puhuttavaa.
orvokit istutin vanhempieni haudalle äitienpäiväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 04:27

Toivotan myös oikein hyvää äitienpäivää kaikille äideille.