Onko kukaan napsuista viime aikoina kulottanut tai polttanut roskia pihamaalla?

Meillä päin on syytä pitää nyt tulentekovälineet piilossa, niin kuivaa kaikkialla on.

Avainsanat: kulotus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.05.2011 - 15:35

siitä jo aikaa kun olen kulottanut ( ilman lupaa) tai polttanut roskia ( pihanharavoimislehtiä), asuimme silloin maalla. ja tietenkin niin kehnosti sammutin sen roskienpolttopaikan, että tuli karkasi tuulisella säällä ja olipas hässäkkä saada se sammumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.05.2011 - 15:08

Ei ainakaan kuukauteen ole poltettu roskia pihalla. Uhkarohkea teko olisi. Nyt liian kuivaa leviää äkkiä ympäristöön.Tuskin kukaan haluaa isoa metsä tai rakennus paloa.Viimevuonna keväällä toukokuussa tässä ihan 500m päässä oli lenkkeilijä heittänyt tupakan tumpin metsään. ,siellä se aikansa kyti ja paloi melkein hehtaari hakattua metsää.Oli minun pesti soittaa ja ohjata palomiehet paikalle.Siinä vierähti heiltä vuorokausi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2011 - 15:50

Täällä on maa niin rutikuivaa, että maltan nyt mieleni enkä kulota. Istuttelen vain uusia puita ja pensaita tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2011 - 16:11

Viikko sitten taidettiin polttaa roskia ja kulottaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2011 - 17:51

Kerrostalossa kun asun, niin ei tule poltettua roskia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2011 - 17:52

Rivitaloasukkeina emme saa kulottaa minään vuonna , emme edes silloin kun ruohikkopalovaroitus ei ole voimassa, sillä järkikin se jo sanoo, ettei missään missä on naapureita lähellä pidä tuikata sen enempää ruohoa kuin roskiakaan tuleen ja häiritä muita asukkeja savumerkeillä, ei vaikka niillä savumerkeillä haluasi toivotella kaikille hyvää päivänjatkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2011 - 18:32

kaupunkijärjestys kieltää moisen puuhan tykkänään
lainkuuliaisena en siis kulottele enkä roskia polttele

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2011 - 19:25

Näin kuvilla keleillä ei arvaa ruveta polttelemaan, varsinkin kun asustan kerrostalossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2011 - 20:33

Taitaa olla kiellettyä puuhaa, ainakin täällä suunnalla.Ei kyllä tulisi mieleenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.05.2011 - 21:06

Jos alkaisin meidän kerrostalon pihalla kulotuspuuhiin, tulisi varmasti poliisi pidättämään. Parasta antaa roskien olla, jos ei taloyhtiö huolehdi niistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 07:05

Täällä kaupunkialueella on kielletty roskien polttaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 08:54

Eipä tule keskellä kaupunkia roskia poltettua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 09:01

Kerrostalon parvekkeella ei ole poltettu muuta kuin jokunen tupakka. Lienee kuitenkin kulotusta pahimasta päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 09:34

meillä saa polttaa pihalla mitä haluaa vaikka vanhoja autonrenkaita

Lisätty: 07.05.2011 - 09:39

tässä on teille tietoa ilmaston suojelusta täällä aasiassa jossa asuu suurin osa ihmiskuntaa,,muutama miljardi

Lähteet:
myös jäteöljyt voi polttaa pihalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 15:12

ei ole kerrostalossa poltettu, ei edes pavekkeella saa ainoataan tupakaa polttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2011 - 22:25

Pitää hieman ajatella tuota naapurin puutaloa ja viedä roskat mieluummin maankaatopaikalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 04:13

Emme ole kulottaneet, emmekä polttaneet roskia. Tulivehkeet ovat enemmälti taskussa.