Luitko kansanedustajalle haiseva vastalause ?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...1_uu.shtml

Tuo menee jo mielestäni yli hilseen... lähettäjä saisi hävetä!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2011 - 23:07

Toisaaltaan eihän tuo kakka räjähdä. Vaikka aika räjähdysherkkää onkin.Olisi voinut jätää tekemättä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille!

Itse pidin lapsellisena temppuna lähettäjältä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.05.2011 - 19:52

Ei taida olla äänestäjä ihan tyytyväinen suosikkiinsa sitten kuitenkaan. Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäkööt sanotaan. Onneksi poliisit ovat meillä niin nohevia että varmasti tuon selvittävät. Eikös siitä saa hyvin DNA:n ja lähettäjä sen myötä kiikkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 20:02

Lähettäjällä pää tuskin kehittää muuta kuin hilsettä.
Arvostelut julkisesti ja omalla nimellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 21:45

eihän tuo tainut olla ensimmäinen kerta kun joku ei ole pystynyt sanoin ajatuksiaan ja tunteitaan ilmaisemaan, itse asiassa Jorma Reini taisi saada aikoinaan paljon runsaampiakin paketteja samaa tavaraa ...

typerää käytöstä ja antaa todella säälittävän kuvan lähettäjästä,
kohteelle aika kiusallista mutta parempi kuitenkin kuin kirjepommi ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 22:09

Olipas todella typerä ja lapsellinen teko. Siinä ei sivistys paljon päätä pakota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 22:46

Äänestäjä oli varmaan kirjaimellisesti luullut, että nyt se Tuppurainen on mennyt takaamaan Tappuraista. Oli miten oli, niin jotain kunnioitusta tulisi tuntea jokaista ihmistä kohtaan, olkoonkin asioista mitä mieltä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 23:13

Sitä saa mitä tilaa, no ei vaiskaan. Todella törkeää ja paskamaista touhua, ei se ole helppo kansanedustajan arkikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 23:45

En ole lukenut enkä lähetellyt. Enkä lue.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2011 - 06:21

En ole minäkään moisesta lukenut enkä lue kun ei moisen postin lähettely kiinnosta, ei sitten tipan tippaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2011 - 09:30

Kyllä kansanedustajalla pitäisi olla selkeä käsitys, mitä tuossa asemassa olevan henkilön on soveliasta sanoa julki. Mutta jos sivistys puuttuu niin se sitten myös puuttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2011 - 13:17

Viime vaalien alla oli "uutinen" josatin vastaavasta eli samaa ravintoketjun lopputuotetta oli tullut postiluukusta jollekin ehdokkaalle. Asiasta ei kannattaisi kovasti kuulutella, tulee hieman negatiivisia ajatuksia mieleen... en tunne postin vastaanottajaa millään tapaa. Tuollaisista posteista pitäisi joka tapauksessa pidättäytyä, typerää aikuiselta ihmiseltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 17:45

En ole lukenut, jääkööt omaan arvoonsa. Mitä tuolla luulee saavuttaneen, ihmettelen.
Sivistyneet suomalaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 18:53

Lähettäjä ei ainakaan ole sivistynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 18:53

Lähettäjä ei ainakaan ole sivistynyt.