Heips! ollaan lähössä miehen kanssa kesäkuussa 4:n päivän reissulle Prahaan ja hotelli on Harmony. Onko kellään kokemuksia ko. ho

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.05.2011 - 10:14

Prahassa on niin lukuisa määrä hotelleja ja tuo ei ole siitä tavanomaisimmasta päästä. Veikkaan että jos 20 suomalaista on lomaillut Prahassa, jokaisella on ollut eri hotelli.
Kun hain Prahan hotelleja, ei tuo tullut missään vastaan, otan aina tai lähes aina ,sekä lennot että hotellin samoilta sivuilta. Me otimme Bishop Housen majapaikaksi.
Tripadviserista löytyy arvosteluja Harmonysta ja myös booking.comin sivuilta.
Voit kysyä myös SoneraPlazan Matkalaukusta, siellä on ketjuja Prahasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.05.2011 - 16:46

keskustelu.suomi24.fi/debate/4603

pistähän kysymyksesi vielä tänne