10 eri dieettiä kyseessä, onko sinulla joku näistä menossa ?

www.iltalehti.fi/laihdutus/2...8_lh.shtml

www.kauneusjaterveys.fi/arti...aladieetti

tätä alinta olen kuullut kehuttavan..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.05.2011 - 13:02

Ei varsinaisesti mikään ihan noista...Mutta hiilihydraatteja ja sokeria väistelen parhaani mukaan.Jääneet siis esim. peruna ja makarooni, sekä valkoiset viljat pois.Paino laskusuunnassa oikeisiin terveellisiin lukemiin :)

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.05.2011 - 13:18

eipä ole mitään dieettiä meneillään, tuo Välimeren ruokavalio ehkäpä olisi paras vaihtoehto ja ihan ilman laihdutustarkoitustakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 14:52

Minä kyllä tuota vähähiilihydraattista diettiä(ruokavaliot) olen yrittänyt pitää, mutta lipsuin jyrkästi vappuna.
Söin 4 tippaleipää ja ainaskin 10 pikkumunkkia ja vaniljarahkaa. Mutta nyt on tyhlaajatyttö palannut
takaisin kotiruokatyhjiöön.
Se vähä hh on niin yksipuolinen, en minä jaksa pipertää kaikenmaailman mausteiden ja sosoiden kanssa.
Olen jättänyt perunan, leivän ja makeat pois. En jo muuten piimää, enkä maitoa.
Kun pidin kirjaa niin hiilihydraatit olivat 20-50 välillä.Kyllä minä joskus pistan hyvä palan suuhun.
Mutta liikunta on minulla miinus 0. ei pysty ei kykene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 16:03

No joo. Vältän sokeria ja valkoista leipää. Muuten syön jotensakin samalla tavoin kuin aikaisemmin.Ehkä vähän pienempiä annoksia.Kilo lähtenyt. 18 jäljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 16:25

Mun dieettini on se, että syön terveellisesti ja liikun säännöllisesti, sekä juon päivässä 2 litraa vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 17:07

Ei mitään diettiä, vaan:

Vähensin rasvaa, jätin sokerin pois, vähensin suolaa ja lisäsin kuitujen saantia. Siinä yksinkertainen resepti. Söin vähemmän kuin kulutin. Ensimmäisen kuukauden ajan tuntui, ettei mitään tapahdu, mutta sitten paino alkoi pudota tasaisesti."

Nykyään syön 10-17 -prosenttisia juustoja, metwurstin sijaan kevytleikkeitä, sianlihan sijasta kanaa ja kalkkunaa ja virvoitusjuomat olen korvannut vedellä. Pidän painoni nykyisellään syömällä vain sen minkä kulutan, ettei enää tarvitse uusia kaikkia vaatteita.

Terveellisellä ruoalla on ratkaisevan tärkeä merkitys ihmisen hyvinvoinnille. Ruoan koostumus ja määrä näkyvät niin vartalossa kuin mielessäkin.

Terveellisen ruoan ja sen nauttimisen perustekijät ovat yksinkertaiset. Ne voi pelkistää kolmeen asiaan: 1. syö vain sen verran kuin kulutat, 2. syö monipuolisesti, 3. syö säännöllisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 17:51

onttopohjan reseptillä elellyt jo aika pitkään

(1. syö vain sen verran kuin kulutat, 2. syö monipuolisesti, 3. syö säännöllisesti. )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 17:53

Enpä ole mitään dieettejä kokeillut. Kohtuullisuus syömisissä, juomisissa ja liikunnassa riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 18:03

Ei ole dieettiä menossa, eikä tulossa. Paino on muutenkin kohdallaan taulukon mukaan, mutta pituutta puuttuu parisenkymmentä senttiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 18:25

Lenkkikengät, vesimuki ja pieni lautanen on ollut dieettinä pohjana, hyvällä menestyksellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 18:56

Tyttäreni piti paaston, tuorejuureksista ja hedelmistä itse valmistamaa mehua.2viikkoa, putosi 6 kg paino ja sanoi että hyvä olo.Sopii mulle.Haki minulta luomujuureksia ja marjoja.Oli jotain muutakin, mutta en muista mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 20:35

Vähähiilarista dieettiä olen noudattanut jo yli vuoden. Ja tulokset näkyy ja tuntuu. Tänäänkin olen syönyt herkullisia juustoja, pähkinöitä ka poronlihaa. Juuri nyt nautin lasillisen valkoviiniä. Äsken söin pari palaa tummaa suklaata. Laihdun ja kiinteydyn, enkä silti ravaa pitki metsiä ja sen polkuja. Kuntoni on hyvä, teen rivakasti kotitöitä. ja yöni nukun hyvin. Vaaka kertoo miellyttävän totuuden. Siis voin kaikinpuolin mainiosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 21:33

Dieettihän on ruokavalio eli pitäis noudattaa samaa kaavaa pysyäkseen tuloksissa, joko lihavissa tai laihoissa. Minä väistelen hiilareita, syön tavallista kotiruokaa ilman keinoaineita, käytän luonnollisia rasvoja, vihanneksia ja hedelmiä. Paino lähtenyt taas pienen jumin jälkeen laskuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 21:53

En nodata mitään määrättyä diettiä.Syön terveellisesti ja liikun paljon..sillä saa painon pysymään kurissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 07:08

On meneillään ihan oma dieetti..muistuttaa paljon noita edellä mainittuja. Kaikki imelä vähemmälle, leipää en syö, en perunoita enkä mitään rasvaista. Tänään lounaaksi raejuustoa ja tonnikalaa, sekavihanneksia ja päivälliseksi kanakeittoa. Hedelmiä, marjoja ja paljon vettä. Näin on menty kuukausi ja paino pudonnut viitisen kiloa. Pyrinkin hitaaseen pudotukseen...tavoitteena nyt 2 kg ennen kesälomaa joka alkaa kolmen viikon päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 04.05.2011 - 08:54

Emännällä on jokin jauhekuuri menossa. Ei juo kahvia eikä syö kunnon ruokia vaan korvaa aterioita niillä pulvereilla. Ihan mukavaa jos muutaman kilon saa hävitettyä, kohottaahan se ainakin itsetuntoa. Minulle kelpaisi kyllä se pyöreämpikin versio yhtälailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.05.2011 - 10:24

Kun vähentää kaikkea syömistä, ja luopuu suuremmasta osasta kokonaan niin laihtuu. Se on minun dieettini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2011 - 16:27

En ole dieteelillä, mutta yritän suoda mahdollisimman monipuolisesti ja terveellisesti.
Ja juon paljon vihreää teetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 03:58

En ole dieetillä, eikä ole nyt ajankohtaistakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2011 - 23:04

Voin syödä hevosen lailla ilman että tulee ongelmia painon kanssa, joten laihdutuskuurit eivät ole minulle.