Uskotteko maailmanlopun tulevan aika olis tässä kuussa 25.5? siitä jo puhuttu paljon aikaisemmin.Tämä päivä on ennustettu.

Avainsanat: uskotteko et maailman loppu lähellä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.05.2011 - 09:50

jo vain, jollekkin voi olla tuona päivänä maailmanloppu.
johan sitä on ennustettu koko maailmalle tulevaksi useammankin kerran.
toivottavasti ei hörhöt hörhöile uskoessaan tuohon ennustukseen.

sivuutan nuo ennustukset maailmanlopusta, mustista aukoista ja ylöstempauksista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.05.2011 - 10:06

En usko määrättyä päivää, sillä hetkeä ja aikaa ei tiedä kukaan, kuin muu kuin Isä itse on Jeesus sanonut.
Uskon sen mitä Raamattuun on kirjoitettu, mutta ei siitä sen enempää.
Minun ei tarvitse tietää muuta kuin sen mihin minun uskoni perustuu ja kuka on minun Herrani ja
Vapahtajani.
Musta aukko on minullekin mysteeri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 10:13

Jaa, joko taas on sen aika. Monesti on pitänyt tulla, mutta missähän vain viipynee. Toivottavasti ehdin lähteä kesälomareissulle ennen sitä...sen jälkeen ei oo niin väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 10:13

Maailmanloppua on ennustettu aika monenmoista kertaa. Todellisuudessa maailmanloppu tulee juuri silloin, kun sitä vähiten odotetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 10:25

Mieheni syntymäpäivä muuten....En usko...Vaikka liekkö tuo edes uskon asia onkaan...Olen lähdössä matkalle 28.5... Jää Espanja / Andaluusia muuten näkemättä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 10:52

Tätä sitä on jaksettu ennustaa vuosikaudet, muistan jo omasta lapsuudesta 50-luvun lopulla, kun pyhäkoulun täti tällä uhkaili....päivämäärät vaan vaihtuu tuolle ajankohdalle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 11:13

en usko enkä mihinkään muuhunkaan ennustukseen ...tai uskonko ennemmin , et joskus saattaa meteoriitti tippua päähän tai saan plottovoiton .. ps. tässä samaa utopiaa , kuin tuos ennustuksessakin ..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 11:33

En usko maailmanlopun silloin tulevan. Olen niin monta kertaa syönyt kaapit tyhjiksi herkuista, ettei maailmanlopun takia kaappeihin jäisi ja syömättä minulta, nyt en tyhjennä herkkukaappia tuon päivämäärän vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 11:34

En rupea sitä päivää miettimään en odottamaan. Tulee mitä tulee.Mikä on määrätty ylemmältä taholta.
Elän ja nautin loppuun asti.Kerta tänne on tultu käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 12:46

Jo vain niinhän tuo on aina joku päivämäärä osuu eteen, nyt siis tämä..
En usko...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 13:12

Monelle "laidasta laitaan" eläjälle tuo päivä saattaa olla se varsinainen maailmanlopun päivä vaikkei muutkaan päivät niin häävejä ole! Eli yrittäkööt vain kestää, niin makaa kuin petaa.
Uskoon hurahtaneet ovat kautta aikojen soitelleet tuomionpasuunaa, mistä syystä, en ymmärrä. Jotenkin ovat niin pahantahtoisia ja negatiivisia, ainakin ne naisihmiset joiden muistan tuosta asiasta huolta kantaneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 13:29

Maailmalopun meininkiä jo itsessään tuollainen ennustelu. Humpuukia kaikki tyynni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 18:05

ennustajia ja päivämääriä piisaa joka lähtöön,
jokainen valitkoon niistä kaikessa rauhassa omansa kunhan eivät sillä asialla häiritse muita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 20:33

jos ihmiset jatkaa tätä sekoilua samaa tahtia niin onhan se mahdollista............kuten moni muukin tässä maailmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 22:03

En usko tuodon väitteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 04.05.2011 - 09:03

Höpö höpö sanon minä. Mistä näitä ennustuksia oikein leivotaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 09:30

Kyllä se on varmaan monellekkin miljoonalle ihmiselle maapallolla maailmanloppu silloin......ja niin on joka sekunttikin....aina joku kuolee yms. ja tietenkin myös syntyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.05.2011 - 10:23

No en usko, mutta jos on tullakseen, niin sillehän ei mitään voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2011 - 16:20

Aivan varmasti jollekin koittaa elokuun viimeinen päivä. Se tulee mikä on tullakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 23:21

En usko tähän enkä muihinkaan maailmanloppupäivämääriin. Turhaa ihmisten pelottelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2011 - 03:51

Nähtäväksi jää.