Osaatteko sanoa eräälle napsulaiselle mitä tässä sanotaan?

siis täällä;
www.napsu.fi/matkailu/matkak...ong%20Kong
Mariaana haluaa tietää.

Avainsanat: kuvan teksti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.05.2011 - 10:18

Paino on näköjään pahasti etuakselilla.

Kysyjän kommentti

jes!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.05.2011 - 09:37

Siinä on "Piukat paikat". huumorilla höystettynä. Voi mainostaa jotain terveysravintoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 09:47

Nukuin pommiin tänä aamuna ja aivot ovat selvästi jossain muualla, kuin päässäni. Siltikään en kiinaa ymmärrä, mutta elokuvamainoshan se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 10:42

Siansaksaa en ymmärrä, mutta äitiyden odotuksen kyllä. Se niitä maailman kauneimpia ja parhaimpia asioita mitä minä tiedän.
Tekstiähän en ymmärrä pätkääkään tuosta mainoksesta.Toivottavasti toiset lukee sujuvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 10:48

40 raskausviikkoa täynnä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 11:26

Eipä taida mun kielenkääntämyksillä asia tulla ymmärretyksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 12:19

Englanninkielisen osan ymmärrän mutta "siansaksa" jää hämärän peittoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 14:55

Se ei ole vain hänen tiukka vatsansa, joka kokee muutoksen vapinaa, mutta hänen lempeä, koskematon, syvästi sieluun upotettu tarina raskauden tulkinnasta, jossa ei odoteta tyttöä, vaan "Miestä miehen rumiissa"
Haiguanin Teatterin kolmas "Hongkongin Story" Rapsodia pois valtavirrasta, sokeiden valokuvaajien silmin.
Konsepti, ohjaaja, näyttelijä Chiu Kin Tong.

Saattoi mennä vähän metsään, mutta jotenkin noin minä sen ymmärsin. Aika lonkalta heitin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 19:44

Raskauskertomus kuvattuna miehen näkökulmasta ts. mies raskaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 21:18

Yksi pois yhdestä on pian kaksi.