Olitko vappu marssilla?

Joskus kymmeniävuosia sitten olin minäkin marssimassa,mutta en sitä enää tee.

Avainsanat: politiikka vappu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.05.2011 - 16:57

Olen ollut marssimassa nuorempana eläinten oikeuksien puolesta. Vähän kyllä harmitti, etten muistanut vappumarsseja, nyt olisi ollut aikaa osallistua kun vietimme vapun kaupungissa. En kuulu mihinkään puolueeseen, en ole sitoutunut mihinkään aatteeseen, mutta täytyy sanoa, että tämä nykymeno ja ihmisten riistäminen alkaa jo mielestäni olla tapissa. Tämän puolesta voisin laittaa lenkkarit jalkaan ja menoks.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.05.2011 - 08:52

En ole koskaan ollut marssimassa minkään asian puolesta. Aviomieheni kävi kyllä silloin eläessään vappumarssilla. Eihän täälä maaseudun pienessä kaupungissa mitään marsseja ole.
Minä vietin eilisen päivän oloasu päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 08:56

En ollut. vappukävelyllä metsässä 6 km lenkillä vain ja se olikin mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 09:01

En ole marsinut kuin armeijassa ja sielläkään ei marssittu vappuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 02.05.2011 - 09:25

Ei jaksa innostaa, marssikoot ne joita asia kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 09:26

En ollut enkä mene.Minulla ei ole koskaan ollut tämä tapana niin en sit nytkään mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 09:33

En ole koskaan tuntenut tarvetta marssia punaisten lippujen perässä, oma lippuni on aivan eri värinen. Marssit taitavat olla aika kuihtuneita nykyään.Marssikoot ketkä haluaa jos tietävät miksi.

Lisätty: 02.05.2011 - 12:15

Mikäli joku näkisi minut vappumarssilla, olisi kyllä "osastohoidon" paikka.

Lisätty: 03.05.2011 - 13:19

Silloin kun olen vappumarssin sattunut näkemään, nousee lähinnä inhon väreet kehossa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 09:36

Marssin ihan omia polkujani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 10:15

Näitä polkuja tallaan kai viimeiseen asti....
Ei vappumarssilla tullut käytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.05.2011 - 10:20

Jos vappumarssille eksyisin, saisi minut viedä hoitoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 10:49

Olen nuorempana ollut .Mutta nyt tuli mentyä pyörällä kaupunkiin vasta marssin jälkeen.Siellä katseltiin moottoripyöriä,mopoja ja vanhoja autoja. Oli komeeaa nähtävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 10:55

En ole koskaan ollut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 11:22

En ole koskaan ollut vappumarssilla tai missään muuallakaan marssimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 14:19

En ollut. Kävelin aamuviimassa Vappuaamuna reilun lenkin pururadalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 21:09

En ollut. Olin tuvassa vanhoissa villahousuissa hipsahellen ja tein tavanomaisia huushollitöitä. Oli tosi kylmä ja ei kiinnostanut lähteä katsomaan mitään marsseja. Marssin vain pesukoneen ja kuivausnarujen välillä. Ilman joukkohenkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 22:22

En käynyt vappumarssiila..en edes katsomassa. Lapsuudesta muistan,kun oli vappumarssi..menimme aina lapsilaumassa marssimaan jonon jatkoksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 18:51

itse asiassa tepastelin vappuna jonon jatkona, siellä kyllä soitettiin häämarssia eikä pahemmin minkään väriset liput liehuneet

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2011 - 15:49

En kuulu mihinkään Vappua juhlivien kastiin, joten en myös marssikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2011 - 18:21

En ollut, eikä ole tullut marssittua.