Onko kokemuksia Viron hintatasosta?

www.taloussanomat.fi/kauppa/...0116113/12

Avainsanat: euroaika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.05.2011 - 09:50

jos ei olisi niin pitkä matka Seinäjoelta asti, shoppailisin ainakin silloin tällöin lahden toisella puolen Stadista, vaan matkoihinhan täältä saakka nuo edullisuudet hupenisi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

-m-
Vastattu: 02.05.2011 - 08:42

Ostimme tämän kesän hääjuomamme virosta ennen vuoden vaihdetta. Hinnat olivat todella paaaljon halvempia kuin suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 08:54

On jo pari vuotta kun olen Virossa käynyt, joten ei ole tietoo tästä puolesta.
Ei ole häitäkään tulossa, joten nekin jäävät kaupan hyllylle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 10:13

On se vielä halpaa ostella Virossa määrättyjä tuotteita. Ei aikaakaan kun hinnat kipuavat ylös euron myötä. Meillähän täällä suomessa siitä on kokemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 10:47

Juomat, ja tupakka edelleen halpoja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 11:21

Kokemuksia Pärnusta ja Tallinnasta. Pärnussa on ruoka ja juoma edullisempaa kuin Tallinnassa. Euron myötä hinnat nousevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 16:17

Vaatteet suomen hinnoissa ja kyllä juomapuolikin on lähes suomen hinnoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 17:01

Viime syyskuun kokemusten perusteella ei ole mitenkään erityisen halpa paikka. Kävin shoppailemassa, mutta Suomen hintataso ei innostanut tekemään ostoksia. Ravintoloissa ruokaileminen oli edullista ja löysimme todella hyvän ruokapaikan. Mutta jos historia toistaa itseään, niin samanlainen hintojen nousu, kuin muissakin euroon siirtyneissä maissa, on odotettavissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 06:49

Sellaiset jotka virossa käyneet sanoneet ettei hinnat paljoa euron myötä ole muuttuneet. Pelkäsivät pahinta että sinne ei tarttis enää mennä.Sitten tutkailivat tilanteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 18:54

palasin juuri muutamia tunteja sitten ja totesin että kyllä vielä halvalla selvisi,
kuroohan ne tietysti kiinni hintaeroa muihin euromaihin, muttei se hetkessä käy ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2011 - 15:48

En ole aikoihin käynyt, mutta kaikki siellä tuntuu olevan aika paljonkin edullisempaa kuin Suomessa.