Mitä poliisikaan ei voi pidättää??

Lisätty: 02.05.2011 - 10:42

Jumppikselle lääkärin antama dignoosi Vapun jälkeisestä tilasta:

- Eilen kotona pudonnut vasara vasempaan silmään, outoa tunnetta tämän jälkeen

- Hiuksia lähtee harjatessa, ei käteen vetäessä

- Alapäässä normaali musta tussu (muu status)....tai liero.

- Potilaan pää iskeytyi tuulilasiin ja kierähti siitä maahan

- Mainittakoon lisäksi, ettei olennaista lämpöeroa ole havaittavissa jalkojen välissä

- Lähes päivittäin tulee tilanteita, joissa ei muista, mitä vaimo on sanonut

- Potilaan lopetettua tupakoinnin on hänen hajunsa palannut

- Korvat häämöttävät heikosti vaikun takaa

- Mitä tulee impotenssiin, lääkitystä jatketaan ja annetaan vaimon käsitellä potilasta

- Kävely töksähtelevää, aina ei tiedä, mihin jalat menevät ja ovatko ne maassa vai ilmassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.05.2011 - 08:09

Pissa

Kysyjän kommentti

Ei voi polisikaan hädälleen mitään!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.05.2011 - 06:18

Lieroa.

Lisätty: 02.05.2011 - 09:16

till lill lieru onttopohjalta pääsi pieru, keskellä kirkon mäkkee jossa oli paljon väkkee, siitäkös tulj suuren ruuri häppee.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 02.05.2011 - 07:32

Kun hätä iskee täytyy käyttää oman käden oikeutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 08:16

Haamua, pissaa, pierua yms.

Lisätty: 02.05.2011 - 09:18

Ps. Poliisi on muuten hyvä rakastaja....koska hän osaa pidättää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 09:06

Itseään, ei vaineskaan kun pissaa.

Lähteet:
suuri löytö googlesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 10:08

sirkkaliisa on oikeassa, että poliisi ei voi itseään pidättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 10:50

todellakaan ei voi itseään pidättää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.05.2011 - 15:34

Alapäänsä reikien tarpeita.