Aurinkoista, raikasta vappuaamua kaikille. Käsi ylös kenellä ei ole pää kipeänä?

Täällä nousi ensimmäinen käsi. Saunoin, otin 4cl Gold Strikea ja rupesin nukkumaan eilen illalla klo 22.00. Olipa ihanaa herätä taas kerran pirteänä ja kohta pyyhkäisen aamulenkille. Jaksaa sitten iltavuoron ajaa tänään.

Avainsanat: aamu vappu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.05.2011 - 07:08

Kiitos,aurinko paistaa täälläkin.Tipaton vappu,ei edes tippaleipää:)

Lisätty: 01.05.2011 - 10:03

Klaara vappen med krana vatten!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.05.2011 - 07:05

Täältä nousee toinen käsi, pari lasia kuohujuomaa illalla, yöunet jäivät vähiin, mutta lenkille tästä kohta porhallan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 07:25

Tipattomasti täälläkin vappu vietettiin, minä olen nukahtanut eilen illalla ennen klo 22.00.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 07:41

aurinkoista aamua, tosin -3C.
pelkkää huuberia saunajuomana ja muutenkin.
Fiina-koiran kanssa aamulenkki heitetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 08:24

Ei pienintäkään päänsärkyä, osui tuo lapsenlapsen hoitokeikka ja kälykin oli vielä kylässä nautimme vapusta, syöden ja simaa juoden...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 08:25

Kiva ompas minulla paljon seuraa, nostan puolitankoon molemmat kädet,kun eivät nouse ylemmä,.
Mutta kaikki varpaatkin kiittävät sitä, että pää ei ole kipeä, vaikka kaffetta tuossa keittelenkin.
Menin siinä kymmenen maissa nukkumaan ja niinhän siinä aamu tulla tupsahti.
Kauniina aurinkoisena sukelsi päivä esiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 08:50

Raikas kylmä ja tuulinen aamu Lappeenrannassa,vesiselvä vappuaatto meillä,odottelen lämpimämpää säätä,että vois vetää niinsanotusti perseet olalle,en tiedä tuleeko niin lämmintä koko kesänä.Nyt huokasin helpotuksesta,kun sain annettua viimeiset antibiootit kissallemme ja ottikin ne melko mallikkaasti,niitä oli 60 kappaletta ja kuusi annettiin päivässä,oli oikein hevoskuuri ja korvatipat päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 09:28

Heräsin 9:n paikkeilla kauniiseen auringonpaisteeseen. Ei ollut kolmea seppää takomassa takaraivoa. Juon parhaillaan aamukahvia ja mietin mihin aikaan lähtisin kävelylenkille. Pirteää Vapunpäivää napsulaisille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 10:56

Täältä nousee vaikka molemmat kädet ylös. Heräsin jo klo 6:30 ja kävin koiran kanssa lenkillä. Aika kolean tuntuinen oli ilma silloin, toivottavati aurinko alkaa pian lämmittämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.05.2011 - 11:13

Kiitos, näetkö että huidoin täällä ihan mahdottomasti. Raikastakin oli ihan riittävästi kun seitsemän jälkeen meni yöpakkasen jäljiltä olevaan aamuilmaan kahville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 12:07

Aurinkoa ei nyt juuri näy, mutta lämmintä on sopivasti. Siellä näkyy olevan aurinkoista, mutta koleaa, ainakin Pohjanmaalla. Kyllä se kesä pian tulee. Pääskysetkin ovat jo ajat sitten suunnaneet sinne päin.
Ei kolota mistään, mikä on pieni ihme.
Puolilta öin hain autolla murkun kavereineen ferioilta ja viiteen asti kuuntelin "jatkoja" puoliunessa, kunne uni vei siitäkin voiton. Puoli kahdeksan heräsin, kuten normaalisti, mutta onnistuin ihmeekseni jatkamaan "päivätorkuilla" heti perään pari tuntia.
Saapa nähdä, moneltako nuoriso heräilee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 12:48

Kädet ylös..ei ole pää kipeä..Eilen kyllä kävin torireisulla ystävän kanssa Rossossa ottamassa kuuman rommitoin,kun tuli vilu..Nytkin on navakka kylmä tuuli..aurinko paistaa +7 asteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2011 - 15:48

Ei ole pää kipeä, mutta käsiä en jaksa nostaa kun väsyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 15:53

Ei nouse kuin toinen käsi ja toinen jalka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 18:15

Pää ei ole kipeänä ,mutta kädet kohta täällä tästä mahdottomasta viittaamisesta.... Eilen 2 shampanjalasillista kuohuvaa.Tänään lasi punaviiniä ruuan kanssa.Se on mielestäni juuri sopivasti juhlistamaan Wappua :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 19:27

Mistä vappuna pää kipeä jos ei ole mikreeni iskenyt.
Olimme viimeyönä lavatansseissa .Olipa mahtavaa veivaamista siellä oli koko etelä suomi.Carlies orkestereineen ja Anne Mattila orkestereineen.
Musiikki oli hyvää.
Oli ihana painaa pää omaan petiin.Osasi oikein arvostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 19:42

Lapanen oli ylhäällä heti aamutuimaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 20:06

Otin illalla nukkumaan mennessä särkytabletin eikä ollut aamulla mikään paikka kipeänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 02.05.2011 - 08:22

Ei ole pää ollut kipeänä varmaan kahteen vuoteen, siis täällä nousee käsi reippaasti ylös!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 09:42

Pitäiskö olla päänsärkyä, vain tyhmä sellaisen hankkii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 20:33

täälläpä tämä nostelee käsiä, tosin vähän myöhäss, nou pipi lainkaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 19:47

tässä pikkuhiljaa palailee arkeen pitkälliseksi venyneistä häistä, siinä meni vappukin huomaamatta, ei siinä monikansallisessa hulinassa kerennyt päätä särkeä

(krapula on amatöörien ja persaukisten tauti (virolainen sananlasku))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2011 - 04:07

Tipaton vappu, ei särkyä eikä kolotusta.