Mitä ovat pillifarkut?

mitä ovat pillifarkut?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2011 - 16:33

kunnon pillifarkkuja ei saa puettua ilman vaseliinia ....

www.hs.fi/omaelama/artikkeli...SI1TL03dsm

ps. olehan tarkkana oikeinkirjoitusen kanssa kun puhut pill ....... farkuista

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2011 - 16:06

Menee päällä pillin muotoon.Elikkä muotoihin istuvat kireät farkut.Oma kuva ja ajatus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 16:32

Bongari jo ennätti ensin sanomaan. Kapealahkeiset, tiukat farkut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 16:48

pillifarkut = kireälahkeiset farkut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 16:52

Tiukasti pintaa pitkin menevät kireälahkeiset farkut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 18:18

Vaseliinin kanssa päällepuettavat, kyllä Valperi konstit tietää.
Voit kokeilla Niveaakin on parempi tuoksu kuin vaseliinissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 19:51

Minulle ne ainoot ja oikeet pillifarkut ovat 70-luvun alkupuolella muotiin tulleet erittäin kireät farkut, joita kotona vielä fiksattiin paremmin "istuviksi". Omat pillifarkkuni olivat niin kireät, että lantioluut olivat aina ruvella. Tätä kun erehdyin äidilleni valittamaan, niin hän sanoi, että voinhan aina kaventaa lisää. Pesun jälkeen farkut sai napitettua vain makuuasennossa. Ainoat oikeat kunnon farkut oli tuolloin Levikset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 22:12

Tiukat kapealahkeiset...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.05.2011 - 10:59

Tuolla muutama vaihtoehto:
www.google.fi/search?q=pilli...mp;bih=380

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 15:04

Monta oikeaa vastausta. Vaperilta vekkuli vaseliini vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 20:01

Maarit77 kanssa samoilla "linjoilla", mutta kyllä silloin aikanaan ne piti märkänä lattialla maaten vetkutellen vääntää päälle, että sai napin kiinni. ja todella Levis on Levis. Eipä siinä vaseliinit olisi auttaneet, olivat kyllä niiin pillit, että soivat vieläkin korvissa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 20:14

Tiukat ylhäältä, kapeat alhaalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 14:50

Olivat niin kapealahkeiset että ne piti laittaa ylle kosteana, muuten ei onnistunut. En ole omistanut sellaisia itse, en ole oikein farkkufani vaikka muutamat erilaiset "naiselliset" merkkifarkut kaapissani ovatkin, Gerry Weberia jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2011 - 03:21

Ihon myötäiset, kapeat, joustavat, ihan timmit farkut.