En nyt ole aivan varma onko Norjan vuoristoissa serpentti teitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2011 - 14:49

kyllähän siellä on myös kiemuraisia teitäkin. riippuen vähän missä ajeletkin:
www.visitnorway.com/en/Artic...jell-Road/
www.fjordnorway.com/en/TOUR-...nd-fjords/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.04.2011 - 16:00

On siellä jonkin verran. Olen jopa nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 16:45

Kyllä sieltä niitäkin löytyy...Minnepäin mahdat olla menossa? Lapin puolessa niitä ainakin on ja keski Norjasta löytyy myös.Itse en ole ajanut niitä teitä en kesällä, enkä talvella, mutta kyydissä istunut ja maisemin ihaillut :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 16:46

Olen autoillut Norjassa ja siellä kyllä on aika kiemuraiset tiet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 18:44

Kyllä se Norja on, josta mainostetaan serpentiini teitä. tuttavieni keromana ovat mahtavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 19:52

Kerran olen ajanut Skibottenista Mo I Ranaan ja sillä välillä ei ollut sellaista serpentiiniä kuin esim Merialpeilla liki Välimerta. Monte Carlon rallin reiteillä olevat tiet ovat oikeita serpentiiniteitä. "Monessa paikassa näkee omat perävalonsa" kovassa vauhdissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 19:53

Kyydistä voisi tulla aika hurja, jos ei olisi mutkia matkassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 23:52

Kyllä löytyy paljon, jopa niitä vanhoja, joissa on tienreunassa harvakseen vain isoja kiviä "aitana".
Sekä tietysti Trollstigen: www.trollstigen.net/index1.php
Muistissa on vanha postitie Telemarkissa Röldal:in lähellä joka "ohittaa" Röldalstunnelin vuoriston kautta, katso "Gamle Strynefjellsvegen" (9 kuvaa).
Geirangerin Örnevegen sekä Ospelitunnelin eteläpäästä ylös Strynefjellet kesähiihtokeskukseen jne.
Viralliset turistitiet: www.turistveg.no/no
Tielaitos: visveg.vegvesen.no/Visveg/ma...sf?lang=en
www.norja.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.05.2011 - 10:57

Liian pitkiä ja kapeita teitä sinne on tilattu. Joutuivat laittamaan mutkia aika paljonkin jotta saivat mahtumaan kohteen a ja kohteen b välille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 14:57

Tämä pitää nähdä.

www.napsu.fi/matkailu/matkak...eikonpolku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 09:25

On erittäin kiemuraisia teitä.