Vieläkö jaksat innostua jääkiekon MM-kisoista?

Avainsanat: jääkiekko mm-kisat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

-m-
Vastattu: 02.05.2011 - 14:10

Eipä tuollaiseen ylellisyyteen ole enää aikaa. Teletapit ovat vallanneet ruudun.

Kysyjän kommentti

No sitten taas on aikaa, kun teletappi-ikäisetkin kiinnostuvat lätkästä:::

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2011 - 08:32

En katso jääkiekkoa oikeastaan olenkaan,mutta kyllä kuulolla olen,että miten Leijonat pärjäävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 08:51

en niin paljoa että paikanpäälle lähtisin.
silloin tällöin, riippuen kuka pelaa ja ketä vastaan, saatan katsoa telkkarista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 09:06

EVVK, eli meillä ei lätkää katsota. En ole ikinä ollut jääkiekon ystävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 09:29

enpä innostu oikein mistään urheilusta, ennenkä viimemetreillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 10:12

Saavat "hosia" rauhassa puolestani?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 11:03

Joskus on tullut katsottua etenkin talvis aikana. Mutta nyt näin kesällä ei uppoa minuun. Aika ei riitä,on paljon parempaa tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 13:19

on niinkuin sesonki ohi ja muita puuhia ihan riittävästi,
eli seuraamatta jäävät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 13:23

Taitaa tuo ukko kulta tänäänkin Suomen pelin katsoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2011 - 14:56

En seuraa kaikkia pelejä. Mutta tuloksia seuraan tarkasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 20:18

Miten niin vieläkö; eihän ne kisat ole päässeet kunnolla edes vauhtiin. Kyllä, seuraan tiiviisti kaikki MM-, EM- ja Olympiakiekot. Tänäänkin oli niin hyvä Suomi-Tanska matsi, että pois alta. Kärppäkasvatti, nykyinen HIFK, Granlund oli aika likeissä. Suomella on hyvä joukkue.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 00:17

Ei ole kiinostusta seurata..ja niitähän nyt tulee telkkarista tuutin täydeltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.05.2011 - 10:51

En yhtään sen enempää tai vähempää kuin ennenkään. Läiskikööt puolestani ihan kuin päin vain, ei kuulu minun penkkiurheiluharrastuksiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 14:07

Ei tule katseltua. EVVK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 20:22

Eipä erityisemmin kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2011 - 03:14

En erityisemmin.