Juhlintaanko teillä vappua prosenttijuomin vai ihan vain siman voimin?

Avainsanat: vapun juomat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2011 - 12:07

ei ole simaa eikä brenkkua. kyllähän tämäkin vappu menee ihan huuberin voimalla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2011 - 13:48

Siman voimin meillä vappu vietetään, ei olla mitään kalenteri juoppoja. Olen toipilas vielä ja lepäilen vaan, mieheni vähän pientä remonttia tekee kivijalalle ja ollaan muuten vaan hissuksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 13:55

Ihan siman voimin kotona ollaan. Ei tarvitse lähteä minnekään hillumaan, kotona on ihana rentoutua ja ladata akkuja ensi viikon arkea varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 14:13

Kahvilla mennään ja hieman kuplivaa iltasella :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 14:35

Simalla ja kahvilla mennään koska molemmat töissä vappuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 14:48

Missähän mielessä kysymys on esitetty? Jos aloittaja kertoo omat juomansa voi muutkin jotain kertoilla! Simaa meillä ei ole kuitenkaan, on aika kaloripitoista.
Meillä ei järjestetä vappuryyppäjäisiä, se on ihan varmaa se. Vappu on meillä työpäivä eli maalla aherretaan piha-askareissa, toki huomisiltana on kutsut, en tiedä mitä isäntäväki tarjoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 14:54

riippuu ihan siitä missä satutaan olemaan, viime Vappuna Roomassa taisi vinkkua vähän kulua, tänä Vappuna Tallinnssa (häissä) saattaa jokunen prosentti olla myös listoilla, kotona ollessa jonkunsortin kuoharia yleensä on, prosentit jäävät nykyisin melko vähäisiin

(vähän toisenlaista menoa oli ennen, varsinkin opiskeluvuosina)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 16:26

Kevään kunniaksi ostetaan pullo kuplivaa ja nostetaan maljat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 21:13

Simalla pärjätään ja ehkä muutama prosenttikin löytyy saunajuomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 22:11

Minä olen valmistanut kellariin omat terveys juomat. Simaa ja ruoka kaljaa. Ollaan juotu tai maisteltu, erikoisen hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 08:26

mehua, en osta edes kaupan simaa. Kokonaista kaksi tippaleipää söin kiukuspäissäni eilen,
joten ei varaa niihinkään syömiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 10:14

Ei ole nyt kumpaakaan vielä,viinaa ei juoda tänään,mutta simaa haetaan sukulais perheestä,siitä on tullut perinne.Otan kyllä perskännit,kun ilma tästä vielä lämpenee ja tarkenee istua parvekkeella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 15:10

Siman kera + kahvin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2011 - 15:15

Ehkä illalla pari olutta, kolmekin jos sille päälle sattuu. Simaa en juo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 20:26

Ei edes siman voimin. Oli kyllä tarkoitus tehdä kotisimaa, mutta en sitten ennättänyt. Kahvi ja vesi riittävät hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.05.2011 - 09:54

Ei muutu juomat edes vappuna. Perinteiset saunasidukat pitää ottaa, hyvin kuplii sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 13:50

Kuu kiljusta kesään.
Puoli kuuta pontikasta.
Väkiviinasta vähäsen.
Päänsärystä ei päivääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2011 - 03:11

Siman voimin.