Katsotko tänään kuninkaalliset häät?

Jo sinut on vallannut hää kuume?Minä katson ja olen ihan innoissani näkemään morsiamem hääpuvun.

Avainsanat: häät englannissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2011 - 18:18

Kuuluu jonkinlaiseen yleissivistykseen tietää näidenkin häiden kurvit ja kommellukset.Katsoin aikanaan teininä Dianan häät ja ne jäivät upeina mieleen.Vasta äsken olivat Victoria ja Daniel naapurimaassa keskipisteenä ja katselin nekin juhlat.

Töiden takia en näitä tämänpäiväisiä suorana nähnyt, mutta pian alkavan koosteen kyllä katson.Onko se Espanjan tuleva kuningatar yhä liian laiha? Mitä on Eltonin puolisolla yllä?Millaiset kengät Beckhamin puolisolla, sillä, joka ennen lauleli ja näkyykö vauvavatsa jo jne...

Ja tietenkin se morsiamen (varmasti) upea puku on nähtävä.

Ihana levähtää työviikon jälkeen ja katsella kauniita ja onnellisia ihmisiä parhaissaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2011 - 07:32

En ehdi päivällä katsoa, töitä on tehtävä. Jos illalla joku kooste tulee, niin sen ehkä katson.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 07:45

Kyllä minä katselen, tykkään hääjuhlista ja näkee onnellisia ihmisiä kun ovat niin rakastuneita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 08:05

Kyllä, minun aikani on sanonut "klik" heidänn kohdallaan ja katson varmasti, vaikka illalla tulee kooste.
Harvinais ton minun nähdä loistoa ja nuorta kaunista tulevaisuuteen uskovaa onnea.
Omat lapsenlapsenikin ovat sitä sukupolvea, että eivät aiokaan avioitua ei ainakaan näillä näkymillä.
Mummo ei pääse heidän häihinsä onnen kyyneleitä pudottamaan, niin saa silmäkulma kastua
joidenkin toisten hääpäivästä.
Se on jokaisen asia katsooko vai ei, mutta uskon ainakin meidän napsun naispuolueen katsovan,
elleivät ole töissä. Voihan poikkeuksiakin olla.
Moni vähätellen sanoo, ettei sitä humpuukia viitsi katsoa, mutta se on tosielämää isoilla kirjaimilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 08:09

En katso, eivätkä saksalaisetkaan kuulema:

Britanniassa eletään parhaillaan kuninkaallista häähuumaa, mutta saksalaiset näyttäisivät olevan ainakin Der Spiegel -lehden mukaan täysin toisilla linjoilla. Lehti nimittäin tyrmää häät “epäemokratian ylihypetettynä vitsinä ja surullisena spektaakkelina” sekä soimaa koko seremoniaa hyvin suorasanaisesti.

Saksan johtava sanomalehti tuomitsee huomenna juhlittavat Prinssi Willimin ja Kate Middletonin häät jyrkästi. Artikkeli pohjautuu lehden Lontoon toimittaja Marco Eversin kirjoitukseen. Hän kertoo säälivänsä Katea vapauden menetyksestä ja ihmettelee miksi britit suostuvat yhä palvomaan kuningasperhettä.

- Todellisuudessa häät ovat surullinen spektaakkeli. Kaksi nuorta eivät saa mennä naimisiin kuten haluaisivat, vaan kuten palatsi ja isoäiti haluavat ja kuinka protokolla määrää. Katelle perjantai tarkoittaa hänen vapautensa päättymistä. Hänen vanhemmilleen se on hieman sama asia kuin että heidän tyttärensä kuolisi. Hän ei enää kuulu vanhemmilleen, vaan hänestä tulee etäinen aristokraatti, Del Spiegel -lehti kirjoittaa.

Lehti toteaa Britannian olevan pahimmassa taloudellisessa kriisissä sitten Toisen maailmansodan, ja ihmettelee kuinka hallitus pahentaa tilannetta julistamalla hääpäiväksi kansallisen vapaapäivän häiden takia. Saksalaislehden artikkelista Britanniassa uutisoineen Daily Mail -lehden mukaan saksalaiset ovat todellisuudessa kuninkaallisista häistä aivan yhtä innoissaan kuin brititkin. Lehtien välillä on siis selviä näkemyseroja tilanteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 08:13

Kyllä katson minusta kiva kun tulee päivällä. katson iltasellakin.Nautitaan näkemästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 08:20

En katso moista hömpötystä. Katsokoon ken haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 08:26

Saattaa telkku olla auki nyt päivällä , mutta kun on tuota vappua rakennettava...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 08:46

Illalla katson koosteen, sekin kestää puolitoista tuntia eli eiköhän ehdi nähdä sen oleellisen. Mitään hääkuumetta ei toki ole, enemmän tunteita nostatti Victorian ja Danielin häät monestakin eri syystä. Kauniita nuoria ihmisiä katselee mielellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 09:23

No jos on pakko oman rakkaan lapsenio seurana niin mikäs ettei. Mutta työtä olis kyllä muutakin kun häitä katsella telvisiosta. Vaikka kyllä häät ihania ovat. kokemusta on monista koti maassani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 10:22

en katso, mutta ilmeisesti saan rauhassa puuhailla omiani kun 'häiriötekijät' seurailevat niitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 11:26

Sen verran, mitä iltauutiset niitä kekkereitä näyttävät, varmaan katson.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 12:19

En ole avannut telkkaria yli kuukauteen, enkä aio avata tänäänkään. Saavat ihan rauhassa mennä naimisiin...ja sitten taas erota, niinkuin maan tapoihin tuntuu kuuluvan. Minulla on kyllä muutakin tekemistä, kuin ihmetellä englantilaisten tapaa ihailla kuningashuoneen tapahtumia. Muuta saavat katsoa, meillä telkku pysyy kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 13:28

Sanon vain kuten nykynuoriso lyhyesti EVVK, mutta saan sen takia ihan oman vapaapäivän, kuten brititkin. Taidan lähteä hakemaan auton vikaluetteloa (katsastukseen).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 14:40

Olen ollut tänään työssä enkä siis ehtinyt katsomaan. Hetken mietittyäni vaikka oisin ollut vapaallakin niin tuskin olisin katsonut. Ei hirveästi kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 16:25

Työt veivät päivällä ajan, mutta aion kyllä illalla koosteen katsoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 18:58

Kyllä tuli katsottua ,ihan kivaa sotien tilalle !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2011 - 15:33

Tulihan nuo katsottua. Latteat olivat Victorian häihin verrattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 20:57

No tottahan toki tuli katsottua nämä vuosituhannen Häät. Onneksi turhat pömpöösit oli karsittu. Kaunis pari, näyttävät aidosti onnellisilta ja rakastuneilta. Toivon heille sydämestäni onnea myös tulevaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.05.2011 - 09:41

Luulen että minun humut ovat tuolla puutarhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2011 - 03:02

Katsoin, ja komeat olivatkin.