Mikä on Kuninkaallinen nimesi ?

uk.eonline.com/uberblog/roya...index.html

Toffe Eugenia berton of Turkupool

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.04.2011 - 22:13

Baron onttopohjaoy Griff Oboycock of Finlandburgh. Eli mulla on ihka uus arvonimi. Se on oikein kuninkaallinen arvonimi. Mamma anto sen mulle. Tiiättehän te, että kuninkaalliset on aina Hänen Ylhäisyytensä xxx tai Hänen Korkeutensa yyy. No mä paljastan teille mun kuninkaallisen arvonimeni. Mä oon Hänen Itsepäisyytensä Nakki.

Jep. Mamma sanos, että se ei oo törmänny moneen mun veroiseen itsepäisyyteen. Se jotenki kulminoitu tänään lenkuralla. Mä meinaan päätin, että askeltakaan en ota. Koska ulkona oli aivan liian märkää Hänen Itsepäisyydelleen Nakille. Kyllä mä lumihankiin kävelin ja lumikasojen päälle, mutta mamma väitti, että pitää kävellä myös märällä asvaltilla. En suostunu. Mamman mielestä piti kans kävellä kauemmaks ku oven pielessä olevan lumikasan päälle. En suostunu.

Nelkytä minuuttii me oltiin pihalla. Ja mummiälestä oli ihan riittävästi, että mä kävelin ainaski sata askelta. Märällä asvaltilla. En ois kävelly niitä askelia, mut mamma pakotti. Se on silleen välillä niin kovapäinen. Mä kattelin mieluummin maisemia ja mammaa kulmieni alta. Ja sit kans kattelin sitä ällömärkää asvalttia ja haistatin mammalle pitkät. Mamma laski kymmeneen. Aika moneen kertaan. En tajuu miks se yhtäkkiä halus niin paljo laskee. Se on vissiin vaan niin ylpee siitä, ku se osaa laskee niin pitkälle.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille Kuninkaallisille...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.04.2011 - 20:01

Dame Girasol Arabella Berton of Kouvolaport tässä.Olemmeko kenties serkuksia :) ? Huomenna sitten näemme häissä, vai kuinka? Olisipa sää meille suosiollinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2011 - 20:07

Lady Tanneli Eugenia Nenton of Savonlinnaford, huomenna siis hääjuhlassa tapaamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2011 - 20:39

HM King Pappa Heston Papparainenberton of Turkubury. Johan tuli nimeä kerrakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2011 - 21:03

Pappa on Kingi!
Minä vain paroni Baron Papiti Waddington Migratory Birdberton of Fuengirolashire.
Oikeaa nimeäni en kehtaa laittaa, kun olivat liittäneet perään sanan, joka tarkoittaa myös kukkoa, mutta ei kyllä puhekielessä. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 07:10

Duchess Rintintin Eugenia of Vandashire

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 08:20

Minä olisin ylimmäinen juomanlaskija, joten pojat älkää uskoko , että etuja saatte.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2011 - 08:23

Bonnagari Bardot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 21:19

HM Queen Maarit Prudence of Helsinkishire. Muistakaahan jatkossa puhutella kunnioittavasti ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2011 - 22:21

Näyn olleen suvuton kahden puolen erisnimen omaava dame.