Oletko nähnyt kangasvuokkoja tänä keväänä?

Kotini lähellä olevalla kangasvuokko aluelle oli kukkaset nyt nousseet kävin tänään katsomassa ja niitä oli 15 kappaletta,muutama oli vielä nupussa.Kyllä ne on kauniita kukkia.

Avainsanat: kangasvuokot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.04.2011 - 15:50

Olen nähnyt ja paljon.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2011 - 19:49

www.google.fi/search?q=kanga...mp;bih=840

Sinivuokot näin pääsiäisenä Lokalahdella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 20:05

Ainoastaan tänään keväänä nähty valko- ja sinivuokkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 20:26

Vielä en ole päässyt Mäntyharjun metsiin niitä katselemaan.Varmasti muutamassa paikassa jo kukitaan kauniisti.Yksi lempikukistani muuten! Niin yksinkertaisen kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 21:10

Oman kangasvuokkopaikkani Asta-myrsky mylläsi sekaisin, eikä mitään ole löytynyt....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 21:18

En ole päässyt tutustumaan moiseen kasviin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 23:13

En muista nähneeni ainakaan moniin vuosiin kangasvuokkoja. Keltavuokot on nupullaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 28.04.2011 - 09:34

Ei ole täälläkään näkynyt, enpä tosin ole niitä etsinytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2011 - 12:25

eipä niitä nämä kivikadut kasva koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2011 - 13:55

Täällä pääkaupungissa niitä ei kasva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2011 - 15:03

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2011 - 21:25

En ole paljon metsissä liikkunut..että kangasvuokot on näkemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 20:26

tiedossani ei ole yhtään paikkaa täällä pääkaupunkiseudulla jossa kangasvuokot luonnonvaraisina kasvaisivat, joten en ole etsinytkään enkä nähnyt

sen sijaan eilen näin melkein punaisia sinivuokkoja, ensimmäisen kerran tällä seudulla, (Ahvenanmaalla ne ovat aika tavallinen näky),

sillä aikaa kun kävin hakemassa kameraa joku roisto oli poiminut ne pois #&*&¤#***

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2011 - 22:13

Ei kasva meillä kangasvuokkoja, vain valkovuokkoja. Ne ovat nupullaan, kunhan hieman lämpenisi nämä ilmat, niin eiköhän ne piakkoin ole täydessä terälehdessään tuolla tontin nurkalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 03:04

En kangasvuokkoja, mutta nyt olen bongannut valkovuokkoja.