Onko teillä ollut ikävä minua kun en ole kerennyt täällä käymään?No en minä tietenkään teitä kokonaan unohda vaikka en aina kerkeä

Avainsanat: onko kaverit ikävöineet minua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2011 - 11:18

Tuulikki 58, minä en oikein kovasti osaa ikävöidä niitä ihmisiä joita lähemmin en tunne ja tapaa. Mutta Muuten kyllä napsuystäviä kaipaa, kun melkein yksin kirjoittelee.Sillon miettii että mihin on kadonnut. Täällä on monta yhteistä kivaa tarinoitu toisilleen. minusta on tärkeä tehtävä tälläkin ystäväpiirillä. Niinpakljon kun mielikuvitusta ja kirjoitushaluja löytyy ,voi vapaasti iloita toisia.Asun ihan korpimetsän ja luonnon ehdoilla että kaupungissakaan ei tule liikoja poikettua.Onhan tämä seura sentään aarekammio.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2011 - 10:06

Minähän sinua tuolla naamakirjassa enemmän tapaankin, jokainen on täällä napsussa kun siltä tuntuu, moni on pitkiä aikoja poissa ja taas palailevat napsuilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 10:32

Olet kyllä mielestäni ollut täällä, eihän voi olettaa että joka päivä olisi mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 11:03

No kiva kun kysäsisit, en pidä niin luetteloa, kuka milloinkin on täällä, sillä tämä saa olla sivuharrastus, kiva sellainen. Ihan hauska kun ilmaisit itsesi, pitää minun olla vain tarkempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 11:21

Älä katoa täältä mihinkään, mukavassa porukassa on kiva napsutella :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2011 - 12:12

Samaa sanon kuin bongari tuossa aiemmin. Ei tuntemattomia ihmisiä osaa ikävöidä. Hyvä kun joskus kerkiät tänne. Ei kai ole tarkoituskaan että täällä roikutaan 24/7 putkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 13:16

Ei ikävää huomaa, kun on itsekin paljon poissa. Mutta olisihan se outoa, jos kaikki entiset kaverit jäisivät pois, eikä olisi kuin uudempia tuttavuuksia. Että ollaan vaan kaikki mukana, vaikka pidetäänkin taukoa välillä. Ja kyllä tuntemattomiakin "kirjekavereita" voi olla ikävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 15:15

Taukoa voi aina pitää ja totta on se ettei tuntematonta samalla tavalla kaipaa, kuin tuttua. Aina kuitenkin tulee huomioitua jos joku napsulainen on pidempään poissa joten kiva, kun palasit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 17:25

Hauska on tavata tuttuja tarinan kertojia täällä napsussa. Pieni tauko lienee joskus paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 18:33

Joskus tulee taukoa itse kullekin...
Kivaa että löysit tiesi taas tänne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 20:56

Kiva kun taas löysit napsun..Huomasin vasta,kun oli kysymys sinulta..että olet ollut pois..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2011 - 18:59

Tervetuloa taas takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 03:19

Ikävä on, tervetuloa takaisin.