Napsu-matemaatikot: Miten tämä yhtälö lasketaan?

Satuinpa vilkaisemaan pistetilastoani ja ihmettelin, kun sen mukaan olen tienannut
- tänään tiistaina 174 pistettä
- tällä viikolla 169 pistettä
Miten voin tienata yhteensä kahdessa päivässä vähemmän kuin pelkästään tänään...? Eilen en napsutellut ollenkaan.

Avainsanat: napsupisteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 28.04.2011 - 22:13

Jonkun kyssäri johon olit vastannut - on poistettu. On niin tarkalleen - viisi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2011 - 16:00

Olisiko joku kysymys poistettu, johon olet saanut "paras vastaus" pinnat?
Niinkin on joskus tietääkseni käynyt.
Näin oli, kun kaivelin sähköpostiani.

"Hei Papiti,

Kyselit Vastaukset-palstalla poistetusta kysymyksestä, johon vastauksesi oli valittu parhaaksi.

Poistettu kysymys liittyi jollakin nettisivulla järjestettävään koirakilpailuun ja se luokiteltiin ylläpidon toimesta spämmiksi. Normaalisti myös vastaukset poistettuun kysymykseen poistetaan, mutta jostain syystä tässä tapauksessa näin ei ollut käynyt. Ainoana vastaajana vastauksesi oli automaattisesti paras vastaus. Saat myös pitää tienaamasi 20 pistettä parhaasta vastauksesta.

Poistin tähän asiaan liittyvän kysymyksesi Vastaukset-palstalta, koska kukaan muu tuskin olisi osannut tähän kysymykseen vastata.

Kesäisin terveisin,

Sami Leinonen
Napsun ylläpito"

Toivottavasti ylläpito ei loukkaannu, vaikka julkistin yksityisen vastauksen.

Lisätty: 26.04.2011 - 16:03

Nyt vasta huomasinkin, että pisteitäni ei poistettukaan.
En osaa sanoa mistä tuo pistelasku johtuu. Kysy ylläpidolta. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 18:46

En tiedä mistä kyseinen pistelasku johtuu, mutta kuten Papiti sanoi, niin kysyppä ylläpidolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 19:15

Ylläpito taitaa tietää......?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 19:20

olet menettänyt yhden vastauksesi, ylläpito tietää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 20:53

Välillä menee ja välillä tulee. Ei kovin oleellista napsuttelussa.