Joko olet törmännyt tänäkeväänä kyykäärmeeseen?

Se on inha otus ja yleensä niitä näkee mieheni kotimökillä,kävimme siellä eilen,mutta piilossa olivat kyyt,onneksi.

Avainsanat: kyykäärme

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2011 - 10:00

En ole vielä onnekseni törmännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2011 - 10:17

vaikka tämän 'metropolin' eläinkanta on runsas ja monilukuinen, käärmeet eivät jostain syystä täällä viihdy enkä myöskään ole niihin törmännyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:13

En ole minäkään vielä törmännyt, enkä soisi tuota tuttavuutta uusiakaan. Kyllä näitä meidän mökkipiirissä näkee, piha-alueen ovat onneksi jättäneet rauhaan. Saavat silti elellä minulta rauhassa, en koskaan menisi niitä tappamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:24

En ole ikinä törmännyt kyykäärmeeseen. Enkä kyllä haluaisi törmätäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:27

Eipä käärmeitäkään täällä kaupungin kaduilla liiemmin ole. Jos sitten kesän aikaan kun menee tuonne
maille, niin näkisi, mutta en sielläkään metsässä kyllä kulje.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 12:04

täällä meitin kyidenkin paratiisis on näkynyt ,mut olivat liiskana tuol jääneet auton alle ja isäntä liiskas just
yhden tuos kotitiellä ... oli olut ruskea pitkä laiha kyy .. tänne jos tuppaa niin henkestään pääsee .. hyi hitsi pitäis lähtee haravoimaan , mut kumpparit jalkaan ja jospa tuo ukkokulta ottais kasat pois ... pelottaa , et niiden kasojen alla ois kyy.. itse ku en niit uskalla tapaa ..tärisen ku haavanlehti enkä sit osuis siihen lieroon tärinältäni ..yöx ne on kauheit lieroi ja inhoon niit täydest sydämmest :(

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 26.04.2011 - 13:14

Tänä vuonna käärmeet on vielä pystelleet piilosa. Viime kesänä näin muutaman 'käärmeen' jos vaskitsaa voi käärmeeksi kutsua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 13:19

Täällä tänään koti tiellä luikerteli olipa vikkelän näköinen 50cm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 14:23

Eipä kaupunkialueella ihan hevin ole tulleet citykäärmeet vastaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2011 - 14:52

En ole törmännyt. Yritän pysyä pois paikoista joissa tiedän niitä olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 15:27

Ei vielä, mutta kyllä sekin aika koittaa. Pelästyy siinä aina hieman. Yhden otin viimekesänä kiinni ja näytin lastenlapsille. Sanoin, että tällainen otus kannattaa jättää rauhaan (on vaarallinen).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 16:44

Eipä ole näkynyt vielä. Viime kesänäkin näin vain kuolleena maantiellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 18:05

Eipä ole vielä näkynyt, enkä toden totta halua törmätäkään, kerran on nilkkaan puraissut ja se kyllä riittää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2011 - 13:57

Ei niitä meidän kaupunginosassa näy koskaan eikä maallakaan ole koskaan näkynyt, onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.04.2011 - 21:52

En ole - enkä välitäkään nähdä. Kammoan niitä lapsuudessani tapahtuneen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 03:01

En onneksi, enkä halua nähdäkään. Hyi, inhoan kyitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 12:24

Olen törmännyt kaupungin alueella rivitaloryhmän tontilla. Ei ole ennen näkynyt, mutta nyt havaintoja on noin 10 kyystä esim. asfalttipoluilla, pyykkinarualueella, matonkopistelupaikalla ja oman kotioven lähistöllä. Täytynee tarkkaan katsoa mihin astuu. Luikertelevat varmaan lähimetsiköstä aurinkoisille paikoille lämmittelemään. Epämiellyttävä otus. Metsässä saavat olla,ei ihmisten pihoilla.