Onko teillä valko-ja sinivuokkoja.

Aikaisemmin joku kysyi 16.4 mutta meillä ei silloin vielä ollut. Mutta nyt kukkii kauniisti.Joten reilu viikko saanut ihmeitä aikaiseksi.Ovatpahan kauniita.

Lisätty: 26.04.2011 - 09:49

Västäräkitkin pompottelee pihamaalla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2011 - 18:03

sinivuokkoja oli jo viikko sitten, valkovuokkoja en ole nähnyt, ja kangasvuokkopaikka on niin kurjassa kunnossa viimekesäisen Asta-myrskyn jälkeen, ettei sieltä löydy lehden lehteä...

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2011 - 09:51

En ole nähnyt kumpiakaan,eikä vielä kangasvuokotkaan olleet nousseet,kun lauantaina kävin katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 10:00

Meillä kukkivat vain leskenlehdet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 10:18

viikko sitten ensimmäiset pienet mättäät kehä I penkalla, nyt jo vaikka kuinka paljon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:15

Täytyypä katsastaa mökkitienoo, kun sinne taas suuntaan keskiviikkona. Yleensä molempia laatuja on runsaasti maastossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:23

Meidän kulmilla on valko- sekä sinivuokkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:26

en ole kulkenut sellaisilla alueilla, että kukkisivat.
Minun täytyy olla itse"leskenlehtenä" ja puhjeta kukoistukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:48

Valkovuokkoja oli maalla omalla alueellamme, ei tosin kovin paljoa mutta oli kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 12:06

sinivuokkoja on tuos kukkapenkin reunal parit ja siinä saa kyl ollakkin en niitä henno poimiakkaan kaht vaivast kaunistusta , joskos alkaisivat siit viel sit leviämäänkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 26.04.2011 - 13:16

Tytär oli tuossa jokin päivä sitten poiminut äidin iloksi leskenlehtiä ja valkovuokkoja kourallisen. Ne laitettiin tietysti vesilasiin ja keskelle keittiönpöytää kaikkien ihailtavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 14:22

Eipä ole täällä kaupunkialueella nähty, mutta pääsiäisenä tuli todellakin sinivuokkoja nähtyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2011 - 14:54

Meidän kulmilla en ole koskaan nähnyt valko- enkä sinivuokkoja. Kangasvuokkoalueella yksi oli kukassa ja kymmenen nupussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 15:25

On, on ja molempia lajeja. Kauniita ovat katsella ja luonnossa niiden pitää pysyäkin. En poimi niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 16:45

Valkovuokkoja pitäisi nousta omaan kukkapenkkiin, mutta vielä ei näy mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.04.2011 - 21:51

Eilen oli valkovuokkoni nousseet mutta sinivuokot olivat kadonneet kokonaan. Kielotkin kasvaa ihan silmissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 01:58

En ole nähnyt vielä kumpiakaan.