Oletko "suositellut" Napsua tuttavillesi niin, että hekin ovat alkaneet napsuilemaan?

Avainsanat: napsuilu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2011 - 09:46

En ole edes kertnut olevani napsussa,kun olen pitänyt tämän asian itselläni.Luulevat minun olevan naamakirjassa,mutta en siellä kuitenkaan ole.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2011 - 09:33

Joskus mainitsen .Suurin osa tekee koneella töitä eikä ne viitsi pientä vapaaaikaa enään napsutteluunn käyttää.Jos ei ole pakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 09:38

Kyllä olen suositellut, joku on innostunut, joku toinen taas ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 10:52

En ole suositellut, kertonut kyllä muutamalle. Samoin kuin kissaäiti, haluan pitää tämän itselläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:16

Olen joskus maininnut jollekin ystävälleni napsuttelusta, mutta muuten kyllä pidän tämän hauskuuden ihan itselläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:24

Olen maininnut tyttärelleni, mutta ei häntä kiinnosta.
Ja jos on esimerkiksi työssä, niin ei monikaan viitsi aikaa tähän tuhlata, vaikka tämä
meille useimmille joutilaille henkireikä onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 12:10

Eipä ole tullut mieleen suositella, kyllä jokainen varmaan löytää itse haluamansa sivut. Ainoat nettisivut joita suosittelen ovat matkojen ostoissa tarvittavat sivut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 12:18

ihan omana jutskana pitänyt vainen ja niinpä isäntäkin luulee , et olen naamakirjassa tai tuol harastussivulla eli karavaanari sivustoilla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 26.04.2011 - 13:18

Itseni iloksi ja ajankuluksi. Mahtaisiko muu väki tänne ehtiäkkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 14:29

yksi tuttavani on täällä mutta lukee ainoastaan noita matkajuttuja ja kuvia katselee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 15:23

Olenhan minä. Tuntuu siltä, että jokunen on tullutkin mukaan. Todenperäisyydestä en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 16:46

Pientä puhetta joskus ollut ja ainakin Sariy on mukana kerrottuani hänelle napsusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 18:01

On tullut mainittua, en tiedä onko kukaan mukana....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.04.2011 - 21:50

En ole. Hyvä vain ettei täällä ole omia tuttuja. Jotain pitää minullakin olla ihan omaa. Yksi tietää että olen täällä, hän saattaa silloin tällöin käydä täällä katsomassa mitä touhuan ja millaisin sanoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 01:58

Olen suositellut, mutta eivät ole innostuneet ajatuksesta.