Onko olemassa liikettä, josta saa jalkapallo pelipaitoja ? (niitä halvempia/kopioita)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2011 - 07:04

Olisiko tästä linkistä apua:
www.subsidesports.com/uk/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2011 - 08:20

Käyn katsomassa jalkapalloa paikan päällä ja ostan samalla paidan. Voisin kyllä harkita myös Rillan linkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 08:21

www.nflshop.com/family/index...cp=2237431

keskustelu.suomi24.fi/node/5227780

tätä tarkoitat ylinnä tuo nettifirma josta noita saa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:12

Taloni alakerrassa on KeuPa,.n myymälä, sieltä saa sen merkkisiä paitoja. Hintaa
en ole kysynyt. Et varmaan niita tarkoittanut, mutta mainostan oman kaupungin seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:43

Nuo piraattituotteet tuppaavat olemaan enemmänkin kertakäyttöpaitoja, jos todella olet fani, niin kannattaa satsata oikeaan paitaan. Laatu on tietenkin parempi ja paidat miellyttävämmät käyttää. Mieheni osti minulle viime jalkapallon MM:iin fanittamani Espanjan paidan, aion käyttää paitaa, vaikka seuraavassa maajoukkuepaidassa tulee olemaan yksi tähti, joka minulta puuttuu.