Mitä tämän toisen pääsiäispäivän ohjelmaasi kuului, lekotellen vaiko täynnä puuhailua/kyläilyä?

ite tänään otin rennosti, tää koko viikko lomaa, huomen ehkä pihahommeleit, ja jokainen päivä sit ain erikseen milt tuntuu, sitä teen:)

Avainsanat: toinen pääsiäispäivä tekeminen ajankulu puuhailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2011 - 06:51

Ulkoillessa ihanassa auringon paisteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2011 - 21:22

enimmäkseen rennosti, keräillen voimia tuleviin koitoksiin

bongailin perhosia, se on sellaista sopivan kevyttä hommaa

valperi.blogspot.com/2011/04...tavaa.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 22:02

aamulla 1,5 tunnin lenkki, sen jälkeen terassilla auringonpaisteessa kirjaa lukien ja muutenkin päivä mennyt kevyesti, välillä syöden jotain pientä herkkua....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 03:32

Pihalla vähän touhusin ja uudessa pihakeinutuolissa istuskelin ja luin kirjaa, kasvot ja käsivarret saivat väriä auringosta, oli mukava lämmintä kevätpäivä ulkona viettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 07:05

Oli vapaapäiväni ja sairastin pikaisen flunssan joka alkaa nyt helpottamaan. Eilen tein "ympäristötaidetta" ja puuhastelin kevyesti, kun oli vähän kuumetta. Ajelin sentään 10 km pyörällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 08:07

Kävimme maalla ja siellä näin kurjen pellolla ja joutsenia lammella,että myös taivaalla.Perhosia oli myös monenlaisia.Oli ihanan lämmin päivä ja sain kasvoilleni väriä ,enää en ole kalpea kannanpaska.Mitään työtä emme tehneet,joimme kahvia ja söimme mieheni siskon paistamaa mustikkapiirakkaa,kyllä olikin hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 08:18

Mökkimaisemissa luonnon helmassa. Kiireetöntä ja lintujen laulun kuuntelemista oli koko pääsiäisen aika. Kalat verkosta ja savustukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 08:20

Sekä kyläilyä että puuhastelua eli olimme sukulaisperheessä siivoamassa ja tyhjentämässä isoa varastoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 08:26

Ihan vaan rennosti meni tuo eilinen kuin koko pääsiäinenkin...
Ilmakin tuntui hellivän meitä Suomalaisia...

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 26.04.2011 - 09:04

Olimme koko päivän pihalla, eihän niin kauniilla säällä voinut olla sisällä. Pojille viritettiin trampoliini alapihalle ja itse sudin tyttöjen leikkimökin sisäkattoon ja seinille uuden pirteän värin. Emäntä haravoi innoissaan pihaa ja touhusi kukkapenkissä pylly pystyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:09

Vain vähän ulkoilua ja siinä se meni levon kannnalta. tyttäreni poikkesi illan kuluessa katsomaan
miten äitee jaksaa. Ja äitee jaksaa tilanteeseen nähden aika kivasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:47

Palasin luonnonhelmoista kaupunkiin ja tapasin illalla muutaman ystäväni. Leppoisaa lekottelua ja suunnittelua tulevan viikon varalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2011 - 15:16

Lekotellen ja lenkkeillen sekä välillä ruoasta nauttien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.04.2011 - 22:01

Pihatöitä, auton pesua ja vahausta ja sitten rilluttelemaan. Siskon merkkipäiviä viettämään kotaan.