Millainen Rippimekko konfirmaatioon??

Rippijuhlat ovat kesällä, puvun pitäisi olla polviin asti tai alaspäin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.04.2011 - 19:37

Viime kesänä poikani pääsi ripille ja albahan se on, joka konfirmaatio tilaisuudessa näkyy. Tietysti konfirmaation jälkeen, kun alba riisutaan pois, niin siistit kesäiset vaatteet. Joillain pojilla oli jopa puku päällä, mutta ei läheskään kaikilla, tytöillä näytti olevan nätti kesämekko.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2011 - 17:47

Albahan sinulla on päällä kirkossa..
Mutta itse juhla tilaisuudessa kumminkin ostat jonkun mielekkään juhla asun hame tai housu, mutta muista kumminkin että liian avonaista ei olisi syytä käyttää ja mieluimmit olkapäät ei olisi paljaana, niin on säädyllinen tilaisuuteesi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 19:33

Niin eikös ne albat pelasta nyt monelta pään vaivalta. siistit kampeet vain alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 20:26

Lainakaapu päälle ja alla voi olla melkein mitä tahansa vaatetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 08:23

Nyt ovat jo kaupat tulivillaan todella kauniita kesämekkoja. kannattaa lähetä ajoissa shoppailemaan, niin on mistä valita. Kirkossahan sinulla todella on alba päällä, mutta varsinaisiin juhliin on toki mukava pukeutua nätisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:55

En ole tarkemmin valikoimaan tutustunut, mutta H&M:n ikkunassa meillä ja maailmalla on paljon kauniita valkoisia mekkoja, pitsiä ja rimpsuja ja kaikkea siltä väliltä. Hintakaan ei huimaa. Jos et ole muuten mekkotyyppi, niin ei kannata ihan mansikoita maksaa yhdestä juhlapuvusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.04.2011 - 21:57

Eikös nykyään kirkon puolesta anneta itse konfirmaatioasu? Muuten itse sen jälkeiseen juhlaan kaiketi asu on vapaa. Eli mikä itse juhlijaa miellyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 01:51

Tilaisuuteen kirkko antaa asun, mutta itse juhlakemuihin sinun on oma puku hankittava. Nykyisin se on sama minkälainen se on, osta sellainen jolle on käyttöä muulloinkin kun vain yhden päivän aikana.