Alkaakos/onkos napsulaisilla nii kylmä että on jo talvitakkia pitänyt kaivaa..

kylmä talvi jo tullee..

Avainsanat: takki kylmä pakkassää mitäs viel..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2008 - 09:51

ei ole vielä tarvinnut..syystakissa ja verkkareissa pärjäilly. no sormikkaita kayttäny jo viikon verran... aina ulkosalle mentyäni. siinä mielessä oon aikas hassu kun pienestä pitäen olen kesäisin pitänyt pitkähihaisia ja talvisin t-paitoja...no talvisin kyllä aina ollut t-paita ja joku ohukainen takki... toppatakit on liian paksuja niitä en edes käytä. pitkiksiäkään en käytä kun ne kutiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2008 - 20:03

en uo viel talvitakkia esille kaivellut, mutta pikkuhiljaa pittee alkaa, kun nuo aamut rupiaa olemaan jo niin kylmiä. puol kuusi kuitennii lähen liikenteeseen jo fillarilla töihen, nyt miulla on vain villatakki ja tuulitakki pukeutuminen ja housut tietty, heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2008 - 20:03

Kylmä on ja ns. pitkät kalsarit (siis sopivat) on jo pari viikkoo ollunna yllä (eli alla, heh), nahkatakil viel pärjäilly joten ja kuten, talvipalttoota täytyypi kahtella just ja koht, jos ilmat ei lämpene täst enää....tutinaa... vapinaa... hrrrr....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2008 - 09:13

Vielä oon just ja just pärjänny hupparilla ja sen alla olevalla pitkähihasella paialla... mut syysloman (ens viikon) jälkeen on varmaan jo takki käytös... Farkkujen/verkkareitten alla on aina pitkikset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2008 - 09:48

Eilen jo ajattelin, että alkaa olla talvitakkien esilleoton aika, oli iltalenkillä aika kalsaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2008 - 13:44

Ehei. Hienot syyssäät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 11:42

kaivoin talvitakin jo syksyn alussa kun olen semmoinen vilukissa..
pitää sitten vielä talvella vaihtaa oikein kunnon toppatakiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 15:14

Olen ottanut lämpimämmän takin käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2008 - 01:11

ihan kevyessä kesä ulkoilupuvussa menee aamu-/iltalenkit sen kummemmin hytisemättä