Kummalla soudat mieluummin puuveneellä vai lasikuituveneellä?

Aamulenkki vei tänään venerannan kautta ja siellä oli soutuveneiden tervaus joillakin käynnissä.

Avainsanat: soutuvene

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.04.2011 - 15:22

silloin kun minä opettelin soutamaan, ja ensimmäisen veneeni sain, ei lasikuituveneitä oltu vielä keksittykään ...

nostalgiaa vai mitä, mutta vieläkin olen sitä mieltä että puuvene on se ainoa oikea soutuvene, kaikkine kevättervauksineen ja - turvottamisineen

Kysyjän kommentti

Kyllä puuvene on paras!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2011 - 10:57

mahonkinen puuvene Nauvon Högsaressa taannoin oli varsin oiva soudettava.
nykyisin vain lasikuituvene ja sekin nurinpäin vielä, mutta kyllä sekin kulkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 11:30

Minäpä en souda kummallakaan, sillä en osaa soutaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 12:02

jos saisin soutaa niin vanha kunnon puusta tehty vene olisi mieleiseni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 12:03

Lasikuituvene ja kaksi kanoottia tuossa rannassa odottelee soutajaa. Lapsuudessani oli kaksi tervattavaa puuvenettä . Kyllä tuo lasikuituinen tällähaavaa vie voiton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 13:27

Puuveneellä soudan mieluimmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 13:51

tootakai minä puuveneen kannattaja olen. En kyllä olle kokeillut lasikuitua koskaan, mutta
vanha on parempi, kun on tottunut siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 14:05

Jos souttaa saan, molemmat käy oikein hyvin. Useimmiten on lasikuituvenen, jota soudan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 14:29

Lasikuituvene mukavampi soutaa,mutta puuvene jotenkin nostalgisempi.Tuo lapsuuden mieleen.Ja sen, kuinka serkkupoika opetti minua pikkulikkaa soutamaan...Ja unohti mainita, että "ristiairoissa" jää peukalot herkästi väliin....Mutta soutamaan opin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 19:09

Puuvene on mökin rannassa ja meidän aikamiespoika Anselmi istuksii ongella myöskin puisessa soutuveneessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 19:29

Autuaita ovat puupäät, sillä he pysyvät pinnalla.

Puuvene on helpompi soutaa kovemmallakin tuulella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 20:19

Ei ole minulla minkäänlaista venettä,mutta ehdottomasti soutaisin puuveneellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 08:26

Olen huono soutamaan, mutta puuveneellä sujuisi ehkä paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 13:06

Jos soutaa pitää niin puuveneellä tietysti. Osaan kyllä soutaa ja voitin taannoin erään soutukilpailun vaikka venekaveri on täysi tumpelo siinä touhussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 26.04.2011 - 13:48

Lasikuituvene ehdottomasti. Puuveneet on raskaita soutaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.04.2011 - 21:53

Lasikuituinen meillä on joten sillä pääsee kyllä hyvin eteenpäin jos vain "poveria" riittää soutajalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 01:48

Lasikuituveneellä olen soudellut, minusta se on keveämpi kuin puuvene. Mutta harvoin soutelen. Vaikka mukavaahan se onkin, sielu lepää.