Onko kevätaurinko alkanut viemään poskista talven kalpeutta pois?

Itselläni oli illasta puna poskilla,kun pyöräili ja oli muutenkin ulkona..

Avainsanat: kevätaurinko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2011 - 09:01

Kasvot ovat saaneet jo hiukan väriä, kun pari päivää tuli vietettyä aamusta iltaan risusavotassa. Harmi, että käsivarret piti pitää hihojen suojissa, ettei oksat kovin pahasti raapineet.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2011 - 23:40

Päivälenkki veden äärellä toi kyllä väriä poskiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 06:01

Minulla eilen illalla kasvot ja käsivarret punoitti kun päivän tuolla pihalla oleskelin, ja nyt näkyy paidan raja käsivarsissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 09:04

ei ole punaa päivä vielä tuonut poskiini ulkona ollessa, sisällä touhutessa kyllä.
Liikkumiseni ei ole nuorten ihmisten luokkaa, mutta etana vauhdillakin kerkeää hyvin
asiansa toimittamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 09:19

Ei ole vielä päivetyksestä tietoakaan...

Lisätty: 25.04.2011 - 09:20

Mutta eilen kyllä ihmettytti muutamia Turkulaisia, heti kun aurinko pilkottaa niin Kupittaanpuiston nurmikolle bikinit päällä makaamaan koko päiväksi.. ( kyllä pian nuha ym. yllättää kun maa on vielä kylmä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 09:38

Ei vielä väriä

ei sillä väliä
Ilma on lämmin
aurinko paistaa
mämmiä saa taas maistaa.

Kukkaan jo puhkeaa luonto hyvä
pääsiäisen sanoma on niin syvä
Ilo on tullut kaupunkiin
kun pääsemme sinne taivaisiin.

Kiitoksia Isälle ja kiitoksia Pojalle
kuulostaa kaikki niin somalle.

Lähteet:
runosuoni

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.04.2011 - 10:40

Taisivat ne toissapäivänä ja eilen hieman punaa saada pintaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 11:08

Kyllä eilisellä kahden tunnin lenkillä tuli jo väriä kasvoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 13:51

Sain jo jonkilaiset rusketusraidat Pariisin keväästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 14:35

Elämä voittaa taasen. Auringosta nauttia saamme.Linnnut laulaa laulujaan, meille iloa antaa.Kasvit nostaa päätään, kohta kukat hennot kauniisti ,väreillään komeilee.Terveyttä meille antaa kun siihen jaksamme luottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.04.2011 - 16:41

Kasvot ja käsivarret ovat jo ruskeat, eivät punaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 16:47

Kyllä niin on käynyt. Tuleekohan pohjaväri takaisin saunareissun jälkeen. Mene ja tiedä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 20:50

onhan sitä jo lievästi värivammanen päälaesta alkaen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 20:28

On ihanaa, kun kevät alkaa.