Pienet mopot

Honda monkey ja suzuki pv. voiko noilla ajaa noin 170cm poika? vai meneekö liian hankalaksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2011 - 21:45

Itse ajaa huruttelin solifferilla joskus tunturilla. Olivat trimmattuja .Ei siinä koko haitannut. Itse en ostaisi oikein matalaa ja pientä peliä.Muistan kun tiet olivat kovin pehmeää hiekka, kuinka vinksautti kovassa vahdissa ,seisoin vielä satulanpäällä ja painoin kaasua.Silloin pelästyin että lähden lentoon. Mutta enkelit oli apuna.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2011 - 20:51

Poikani oli samanmittainen kun Suzuki pv:llä ajeli nuoruudessaan, ei mitään valittanut ainakaan kun itse sellaisen omilla rahoillaan osti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 22:00

Kyllä voit, jos et ole kuin tönkkösuolattu muikku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 22:01

Itselläni ei ole mopoista kokemusta, mutta keskustelupalstoja lukiessani, sain sen käsityksen, että pystyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 22:27

pystyy sillä ajamaan 185 cm pappakin, ei vaan kehtaa valosaan aikaan ainakaan asutuilla seuduilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 22:43

Kyllä n tosi hauskan näköistä, paikkakunnallani on ravintolan portsari suuri korsto ja
ajelee semmoisella hyvin pienellä mopolla. Polvet ovat korviakin ylempänä.
Ihmettelen miten kovaa tekoa mopedi on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 23:32

Kyllä sillä kurvailee kummasti..mutta suuremassa vehkeessä oli kyllä parempi näkyvyys vaaroihin tien päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 23:47

Kyllä onnistuu.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 09:18

Vinhan näköistä on tuo ison ihmisen ajamana pieni mopo alla..
Mutta nähty on toimii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 13:57

Jos taipuu, niin mikä ettei. Olen ajanut joskus nuoruudessani koko 163 cm korkeudessani Honda Monkeyllä, menetteli, mutta tykkään ajella vähän isommilla pyörillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 20:26

Anna mennä vaan, mikä ettei.