puhelinluettelot tulevat taasen helmi-maaliskuussa kumpi on parempi vaihtoehto mielestäsi?

sait/ saitte puhelinluettelo lapun kotiisi/ kotiinne ja sait itse noutaa sen kaupasta/ (joku muu noutopaikka) - vai - puhelinluettelo tulee postiluukkuun/ postilaatikkoon kannettuna?

Lisätty: 09.10.2008 - 19:40

jonin13 jompi kumpi ois nyt pakko sanova, muuten kaikki vastaa samal viissiin ja tää kysymys ois ihan yhtä tyhjän kanssa. : / :ö)

Lisätty: 09.10.2008 - 20:33

kiitos jonin13 nyt kuulostaa jo paremmalta. : D

Avainsanat: puhelinluettelo nouto kotiin kanto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2008 - 22:58

Haen postini laatikosta johon myös puhelinluettelot kannetaan. Ei siis tarvitse hakea mistään mutta se ei olekaan tässä tapauksessa hyvä asia. Saan siis kantaa postilaatikolta kotiini kummatkin luettelot!!!! Kun en tarvitsisi kumpaakaan. Eikö tämä maailma ole muutenkin hukkumassa paperiin ja roskaan, pitääkö sitä vielä kantaa haluamatta jokaiselle. Minusta luetteloista voisi lähettää ilmoituksen ja sen sitten voisi noutaa jos haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2008 - 19:33

Sanoosiiiin tähä, ku Mietaa konsanahan murtehel; jot ei tarvihe tulla kumpaankaan paikkaan, se vähä mitä 1-2 puh.numerota tarvitahan (mit ei itel tiedos/talles) näin netin sun muun aikana, nii hukkaa mennee rahat, ja kenes rahat?, mulla ei tietoo, vai meitin...?
Tuhlaust, eiks voi ne jok haluaa sen ilmottaa: et myö tarvitaa, lähettäkää meille vaan, ja muille sit ei .....?
(p.s. ei oo viel tullunna ko. ilmootusta, onneks...hoh (kyssäri silti hyvä, vaik näin negatiivisesti ajattelen täst puhelinluettelohommelist, heh)...

Lisätty: 09.10.2008 - 20:18

Oo...ouuu.. nythä mä vast hokasin et jompsi ja kumpsi pitäs valita, eipä aikaakaan, eli jo äskeseen 'alustavaan' vastaukseeni sopien, et, haen ite jos tarvis kaupasts, tms paikast, ettei tarvihe tunkee postlodjuu, ku en tarviiiii, hakekoot ne sit ken tarvihee muualta/noutopaikast, nii ei mee haaskuusee...??
Pankaahan vastaten työ muukkii, sano tää miumau täält...heh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2008 - 05:52

meille tulee lisäksi kaupunkiluettelot, espoo,kauniainen,helsiki,vantaa, siinä on luetteloita ensihätään,en kehtaa muuta laittaa.olen lähdössä töihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2008 - 09:53

Minulle sopii kumpi tahansa vaihtoehto. Tosin, kun lappu noutamista varten tulee niin siinä tilanteessa voi miettiä noutaako luettelon vai ei. Luettelolla on tänäpäivänä jotenkin niin vähän käyttöä. Meille tulee kuitenkin aina pieni kaupunkiluettelo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 15:16

Meillä Turussa saamme puhelinluettelot hakea vapaasti supermarketeista.Täällä on enää niin vähän lankapuhelimia käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2008 - 01:14

sais olla tulematta (kaikki neljä versiota), riittäisi hyvin joku noutopaikka jos tilapäisessä mielenhäiriössä sattuisi jotain kaipaamaan