Nyt kurkistan makuuhuoneisiinne. Kuorsaus voi olla vakava parisuhdeongelma, kärsitäänkö teillä tästä ongelmasta?

Se ajaa usein avioparit nukkumaan eri huoneisiin. Tiedän kokemuksesta. Mieheni kuorsasi niin,
että karstat katosta karisi.

Avainsanat: kuorsaus ongelmana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2011 - 22:15

Kyllä samassa sängyssä ollaan vielä nukuttu. Kun menemme nukkuun mieheni heti pian nukahtaa ja kuorsaa jos on rasittanut kovemmin itseään,.tunnista kahteen ja sitten loppuu, alkaa hiljainen nukkuminen .Kun puhun siitä välillä hänelle hän sanoo ,kuulisit oman kuorsauksesi.Hyvähän se on että nukuttaa oikein kunnolla.Ei ole haittaa ollut.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille kuorsaajille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2011 - 18:15

samaan huoneeseen ollaan sovittu vaikka kuulemma kuorsaankin aika miehekkäästi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 18:43

Meillä on kuorsaamisesta ollut monta kinaa, mieheni kuorsaa joka asennossa, on kurkkua operoitu 2 kertaa, kaikenlaisia vekotuksia nenään kokeillut, kurkkuun suihkutettavia aineita käyttänyt, ei mitään vaikutusta ole niistä ollut. Poikamme kun muutti pois kotoa 16 vuotta sitten, niin mieheni muutti nukkumaan pojan huoneeseen, se oli hyvä ratkaisu, aamu äreys helpotti, ei paljon hymyilytä aamulla kun yön saa töniä kuorsaavaa ihmistä ja huonosti sen vuoksi nukkuu, ei miehenikään kunnolla nukkunut kun koko yön häntä tönin ja välillä ärähti minulle että nuku äläkä kuuntele häntä, ja pahinta oli niitä hengityskatkoja kuunnella, hänet on 2 kertaa tutkittu josko uniapneaa olisi ollut myös, ei ole vielä ainakaan ja sanotaan että lihavat ihmiset kuorsaavat enemmän, mieheni on hoikka. Vierailemme toistemme huoneissa kun siltä tuntuu, mukavampi se olisi kyllä vierekkäin nukkua, mutta näin on kuitenkin parempi ollut molempien kannalta. Kun olemme paljon aikaisemmin matkustelleet niin aina otimme huoneiston tai sviitin, olisi se muuten ollut kamala loma kun joka aamu olisimme kiukutelleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 19:13

Meillä kuulemma kuorsaan minä.Mies nukkuu hipi hiljaa... "Onneksi" molempien erilaiset / kummalliset työvuorot sanelee sen, että nukumme useinkin eri huoneissa, joten kinaa kuorsauksesta ei ole tullut.Mies kun menee esimerkiksi kolmeksi aamulla töihin, nukun minä toisella puolella taloa häiriintymättä lainkaan hänen lähdöstään....Taas kun minä lähden, saattaa hän tulla.Näin meillä,mutta ONNEKSI niitä vapaapäiviä sattuu yhtäaikaa ihan riittämiin, että nukutaan samassakin sängyssä...Ja silloin aivan sama, että kuorsataanko siellä vai ei...Sopu sijaa antaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 19:18

Eipä ole suuremmin häirinnyt, vaikka kuulemma kuorsaan jonkinverran...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 19:47

Ei ole tarvinnut kuorsaamisesta kärsiä. Koira joskus unissaan hiljaa kuorsaa, mutta sekin on hyvin vähäistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 20:10

Taidetaan kumpikin kuorsata kun kumpikaan ei omaansa myönnä ja toisen molemmat kuullaan kuorsaavan...
Joten ei riitaa makuuhuoneen rintamalta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 20:16

ainoa mihin herään joskus yöllä on ukon hampaiden kirskutus. tosi ärsyy, mutta tönäsen vähän ja se siitä.
ehkä kuorsaan ite...........en ainakaan ole heränny :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2011 - 21:25

Tule samalla hiljentämään se meteli. Minä joudun nukkumaan viikonloppuisin olohuoneen sohvalla sen metelöinnin takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 21:47

CPAP-laite käytössä. Ei enää ongelmia kuorsaamisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 22:05

Kyllä kuorsaus on häirinnyt minua.Sai aina töniä,että lopeta kuorsaus..Nyt ei häiritse,kun kummallakin on oma makuuhuone missä nukkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 09:32

Samassa huoneessa kuorstaan molemmat :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 13:49

Mieheni kuorsaa jonkin verran, mutta minä olen se perheen ykkönen tässä asiassa. Niin monta erilaista variaatiota ja äänekkyyttä kuulemma mahtuu repertuaariini, jota mieheni on joskus aikonutkin äänittää. Minä vain olen kuulemma niin ovela, että juuri kun hän on äänittämässä, lakkaan kuorsaamasta. Häntä ei kuorsaamiseni haittaa, vaan sanoo sen tuudittavan hänetkin unten maille. Joskus tulee jopa kysymään, että etkö jo tulisi nukkumaan, sillä hän ei saa unta, kun en ole pitämässä mekkalaa viereisessä punkassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 09:18

Saman peiton alla nukumme ja molemmat kuorsamme. Mieheni nimittää minun kuorsaamistani nätisti hyrinäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 20:21

Kuorsataan molemmat saman peiton alla.